Gegužės mėnesį FIA atliko apsauginio ekrano iš polikarbonato, uždarančio kokpitą, kurio paskirtis apsaugoti lenktynininką nuo išorinių pavojų, bandymus. Klausimų kilo labai daug – federacija svarsto du sprendimus, kurie ateityje gali padidinti saugumą: pilnai uždaras kokpitas, kaip kariniame lėktuve, arba skydas, kuris gali atremti bet kokį daiktą, skrendantį į piloto galvą.
Daugeliui tokia idėja atrodo tradicijų nesilaikymu, kai kurie manė, kad uždari kokpitai dar labiau apsunkins lenktynininkų darbą dėl padidėjusios temperatūros viduje, bet kai lenktynių savaitgalio metu Monzoje FIA institutas pristatė sprendimo prezentaciją, bendra nuomonė buvo teigiama.
2009 metais Felipe Massa pateko į ligoninę ir jam buvo atliktos kelios operacijos, kai Hungaroringe į jo šalmą atsitrenkė spyruoklė iš Rubenso Barrichello bolido. Apsauginis skydas tokią riziką gali sumažinti iki nulio.
Felipe Massa, Ferrari: „Manau, tai žingsnis teisinga kryptimi. Darbas turi būti tęsiamas, nes tai lenktynes padarys saugesnėmis. Man pasisekė, kad galėjau sugrįžti į lenktynes po tokio incidento, bet negalima pamiršti, kad tada praleidau šešis mėnesius. Manau, jeigu ateityje bolidai turės tokį ekraną, tai pilotai po tokio incidento startuos jau kitose lenktynėse.
Po tos avarijos šalmų gamintoja atliko atitinkamas korekcijas konstrukcijoje, buvo sugriežtinti reikalavimai smūgio testams, bet dar reikia daug padaryti. Reikia, kad galiausiai apsauginės sistemos atitiktų visus reikiamus reikalavimus, o lenktynininkams būtų komfortiška ir esant karštam orui.“
Nico Rosbergas, Mercedes GP: „Puiku, kad darbas šia kryptimi tęsiamas. Esu tikras, kad artimiausioje ateityje pamatysime kelis naujus sprendimus. Problema akivaizdi, reikia apsaugoti galvą per incidentus, tarp kurių atsitikimas su Felipe. Tai žingsnis teisinga kryptimi. Tikėsimės, kad panaši sistema atsiras pakankamai greitai.“