Kova vyko kiekviename rate, o nugalėtojai dažniausiai paaiškėdavo prieš pat finišą. Visose trijose formulių su varikliais priekyje lenktynėse pergalę šventė Christopheris Drake‘as („Terrier Mk 4 Series 1“) iš Didžiosios Britanijos.
Pirmose ir trečiosiose formulių su varikliais gale lenktynėse nugalėjo britas Jackas Woudhouse‘as („Lotus 20/22“), antrosiose jo tėvynainis Gregory Thornton („Lotus 22“).
Labiausiai nesisekė lenktynininkams iš Australijos. Davidas Kentas ir Neilas McCruddenas stipriai sudaužė savo „Lynx FJ Mk3 Lowline“ ir „Lotus 20/22“ formules ir mažai tikėtina, kad sugebės jas suremontuoti iki kito savaitgalio varžybų Rygoje.
Į lenktynes Kaune atvyko dalyviai iš JAV, Australijos, Naujosios Zelandijos, Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Danijos, Švedijos. „Formula Junior“ lenktynes „Nemuno žiede“ paįvairino klubo „Retromobile“ ekspozicija ir paradas, automobilių, pagamintų iki 1990 metų parodomieji važiavimai bei pasivažinėjimai unikalia dviviete formule.
Pirmą kartą Lietuvoje lenktyniavę istoriniai „Formula Junior“ automobiliai visą sekmadienį riaumojo „Nemuno žiede“.
Lenktynininkai liko sužavėti sudėtinga ir klastinga trasa, o net šešios vykusios lenktynės, kuriose startavo 36 formulės, džiugino žiūrovus gražiais lenkimais. Kai kurie finišai buvo tiesiog neįtikėtini – nugalėtoją nuo antros vietos skyrė tik 0,009 sekundės dalys.
„Formula Junior“ sveria tik 400 kg, jų 120 AG varikliai nuo 0 iki 100 km/h bolidą pagreitina per 4 sekundes. 150 000 Eur kaina už unikalesnį egzempliorių tikrai dar ne riba. Pigiausias šiuo metu parduodamas automobilis įkainotas 25 000 svarų.
Brangesnių modelių vien variklis gali kainuoti 50 000 Eur. Nenuostabu, kad kai kurie pilotai savo techniką šiek tiek taupė. Bet likę surengė tokį lenktynių šou, kokio „Nemuno žiedas“ dar nematė.
Pirmą kartą Lietuvoje lenktyniavę istoriniai „Formula Junior“ automobiliai visą sekmadienį riaumojo „Nemuno žiede“.
Lenktynininkai liko sužavėti sudėtinga ir klastinga trasa, o net šešios vykusios lenktynės, kuriose startavo 36 formulės, džiugino žiūrovus gražiais lenkimais. Kai kurie finišai buvo tiesiog neįtikėtini – nugalėtoją nuo antros vietos skyrė tik 0,009 sekundės dalys.
„Formula Junior“ sveria tik 400 kg, jų 120 AG varikliai nuo 0 iki 100 km/h bolidą pagreitina per 4 sekundes. 150 000 Eur kaina už unikalesnį egzempliorių tikrai dar ne riba. Pigiausias šiuo metu parduodamas automobilis įkainotas 25 000 svarų.
Brangesnių modelių vien variklis gali kainuoti 50 000 Eur. Nenuostabu, kad kai kurie pilotai savo techniką šiek tiek taupė. Bet likę surengė tokį lenktynių šou, kokio „Nemuno žiedas“ dar nematė.