Abiejų kompanijų vadovai norėjo pademonstruoti pasauliui nerūdijančio plieno privalumus ir lankstumą pritaikant jį serijinėje gamyboje esantiems automobiliams.
Ford iš viso pagamino net šešis automobilius, kurių kėbulo detalės buvo pagamintos iš nerūdijančio plieno. Iki šių dienų išliko net keturi egzemplioriai. Daugelis automobilių, kurie buvo pagaminti prieš maždaug 80 metų, būtų apsilankę pas specialistus, kurie taiso ir restauruoja senų mašinų kėbulus, tačiau 1936 metais pagaminti Ford Tudor Deluxe iki šiol atrodo lyg būtų ką tik išvažiavę iš gamyklos.
Ford norėdama atsidėkoti Allegheny Ludlumui, atidavė vieną iš šešių Ford Tudor Deluxe. Automobilio savininkas per maždaug dešimt metų sugebėjo nuvažiuoti net 200.000 mylių arba maždaug 320.000 kilometrų. Tokią ridą užfiksavo naujas automobilio šeimininkas, kuris Ford'ą iš Allegheny Ludlumo įsigijo 1946 metais.
Tačiau, tai buvo ne vienintelis Ford markės automobilis, kurio kėbulo detales iš nerūdijančio plieno pagamino garsusis Allegheny Ludlumo. 1960 metais Ford pristatė du Thunderbird modelius. Abudu automobiliai buvo atiduoti dviems žurnalistams, kurie per maždaug trejus metus sugebėjo nuvažiuoti daugiau kaip 100.000 mylių arba maždaug 160.000 kilometrų, o ant kėbulo nebuvo ne menkiausios rūdelės.