Sprendžiant iš Jungtinių Valstijų patentų biure pasirodžiusių dokumentų, hibridinę pavarą turintis „Mustang“ bus aprūpintas elektrifikuotu 8 cilindrų varikliu.
Nuotraukose matyti ne vienas, bet du elektros motorai, kurie palaikys kompaniją vidaus degimo varikliui. Būtent jų dėka 8 cilindrų variklis veiks sklandžiau, efektyviau ir džiūgaus dirbdamas gaudamas gerokai mažesnes apkrovas.
V8 variklis taip pat galės būti komplektuojamas su dar vienu, trečiu elektros motoru, kurį inžinieriai galės sumontuoti tarp variklio ir pavarų dėžės. Pastarasis galės atstoti tradicinį starterį ir generatorių.
Akivaizdu, jog „Ford“ ruošiasi pasinaudoti pakankamai lengvais, efektyviais ir nebrangiais sprendimais, kurie neįtakotų galutinės automobilio kainos.
Kol „Ford Mustang“ džiaugiasi gamintoją džiuginančia pardavimų statistika, anapus Atlanto dirbantys „Ford“ kompanijos nariai ieško būdų kaip prailginti 8 cilindrų variklio gyvenimą šiame ekologijos amžiuje.
Jungtinėse Valstijose 8 cilindrų variklis turi labai daug šansų serijinėje gamyboje išlikti bent jau 10 metų. Tuo tarpu Europa – galvos skausmą keliantis regionas, kuriame šių metų rudenį įsigalios dar griežtesni taršos reikalavimai.
„Ford“ norėdama padidinti „Mustang“ patrauklumą ir galimybes išlikti konkurencingoje Europos rinkoje, netolimoje ateityje ruošiasi pristatyti „Mustang“ kupė su hibridine pavara.
Kol „Ford Mustang“ džiaugiasi gamintoją džiuginančia pardavimų statistika, anapus Atlanto dirbantys „Ford“ kompanijos nariai ieško būdų kaip prailginti 8 cilindrų variklio gyvenimą šiame ekologijos amžiuje.
Jungtinėse Valstijose 8 cilindrų variklis turi labai daug šansų serijinėje gamyboje išlikti bent jau 10 metų. Tuo tarpu Europa – galvos skausmą keliantis regionas, kuriame šių metų rudenį įsigalios dar griežtesni taršos reikalavimai.
„Ford“ norėdama padidinti „Mustang“ patrauklumą ir galimybes išlikti konkurencingoje Europos rinkoje, netolimoje ateityje ruošiasi pristatyti „Mustang“ kupė su hibridine pavara.