Visi automobiliai bus originalaus modelio kopijos. Kiekvienas iš jų turės oficialius „Shelby“ automobilių žymėjimus, kėbulo numerį ir visus kitus atributus, kurie priklauso naujiems „Shelby“ modeliams. Nepaisant to, galinius „Mustang“ ratus suks 550 arklio galių, 8 cilindrų benzininis variklis, kuris bus suporuotas su 4 laipsnių mechanine pavarų dėže.
Legendinio prototipo realizavimas gamintojui kainuos apvalią sumelę, todėl nenuostabu, jog vienas „Mustang GT500 Super Snake“ egzempliorius kainuos 249 000 dolerių arba maždaug 211 000 eurų.
Originalus „Mustang GT500 Super Snake“ projektas buvo inicijuotas „Shelby“ kompanijos vadovo – Carroll Shelby. Iš pradžių tai turėjo būti tik truputėlį greitesnė „Ford Mustang“ versija, tačiau galutinis variantas turėjo vos keletą originalaus „Mustang“ detalių.
„Mustang GT500 Super Snake“ turėjo specialiai šiam modeliui pagamintą galinę ašį, transmisiją, lenktynėms paruošto „Ford GT40“ variklį ir dar daugybę komponentų, kurie priverstų kiekvieną automaną neatitraukti akių nuo štai šio unikalaus projekto.
Pirminiai prototipo bandymai parodė, jog „Mustang GT500 Super Snake“ be didelių pastangų gali pasiekti 273 km/val. maksimalų greitį. Be to, automobilis įveikė 800 kilometrų ilgio ištvermingumo testą, kurio metu „GT500 Super Snake“ vidutinis greitis siekė 228 km/val.
Kuomet atėjo metas pradėti automobilio gamybą, „Shelby“ vadovas susidūrė su dilema. Į naująjį modelį sumontuoti komponentai buvo beprotiškai brangūs, kurie galutinę projekto kainą išpūtė iki neregėtų aukštumų. Iš tiesų, „GT500 Super Snake“ būtų kainavęs dvigubai brangiau už normalų „GT500“.