Nuo „Ford“ gamyklos Kelne konvejerio pradėjo riedėti pati taupiausia kompaktiško šios kompanijos modelio „Fiesta“ versija „ECOnetic“. Kaip teigia „Ford“ atstovai, šis hečbekas šimtui kilometrų kelio užteks 3,3 litro kuro.
Po variklio dangčiu čia nėra jokių hibridinių technologijų, o tik modernus XXI a. vidaus degimo variklis. Po „Fiesta ECOnetic“ variklių dangčiais montuojami 1,6 litro darbo tūrio dyzeliniai motorai, kurių galia siekia 95 a.g., o sukimo momentas – net 205 Nm. Tuo tapu teršalų šiuo motoru ginkluotas automobilis išmeta tik 87 g/km. Analogiško motoro skirto „Focus ECOnetic“ modeliui galia – 105 a.g.
Nuo konvejeriopradėjo riedėti „Ford Fiesta“ versija „ECOnetic“. (nuotr. Gamintojo)
„Duratorq TDCi" šeimynos variklis šiame automobilyje dirba drauge su „Start/Stop“ ir stabdymo energijos regeneracijos sistemomis. Taupyti kurą padeda nauji aerodinaminiai elementai, mažesnė prošvaisa i mažesnį pasipriešinimą riedėjimui turinčios padangos. Visa tai leidžia pasiekti taupumo rodiklius būdingus hibridiniams automobiliams.
Beje, „Ford“ tikisi, kad taupieji automobiliai gali tapti rimtu kompanijos koziriu – kompanijos ekspertai prognozuoja, kad pusė 2012 metais parduotų „Ford“ automobilių bus su „ECOnetic“ emblema.