Kad neaušintume burnos, pateiksime kelis vaizdo klipus, kurie kalbės patys už save.
Visi turime savo svajonių automobilį, apie kurį galvojame kiekvieną dieną. Vieniems įsigyti svajonių automobilį pavyksta, kitiems - ne. Vis dėlto yra trečias variantas - sukonstruoti savo svajonių automobilį.
Vaikinas, kuris įsigijo pribaigtą 1967 metais pagamintą Ford Mustang, nusprendė sukurti ne dar vieną Shelby repliką, o kažką unikalaus. Prieš jūsų akis, analogų neturintis Ford Mustang projektas.
Taigi, kuo šis projektas ypatingas? Iš pirmo žvilgsnio jis labai primena dar vieną Shelby GT500, tačiau jo galinės arkos platesnės, kapotas truputėlį didesnis ir apskritai - primena žaislinę mašinėlę negu tikrą automobilį.
Tačiau pats įdomiausias komponentas slypi po kapotu. Šitas projektas turi 7 litrų darbinio tūrio benzininį variklį, kuris dabar išvysto net 1000 arklio galių!
Visi turime savo svajonių automobilį, apie kurį galvojame kiekvieną dieną. Vieniems įsigyti svajonių automobilį pavyksta, kitiems - ne. Vis dėlto yra trečias variantas - sukonstruoti savo svajonių automobilį.
Vaikinas, kuris įsigijo pribaigtą 1967 metais pagamintą Ford Mustang, nusprendė sukurti ne dar vieną Shelby repliką, o kažką unikalaus. Prieš jūsų akis, analogų neturintis Ford Mustang projektas.
Taigi, kuo šis projektas ypatingas? Iš pirmo žvilgsnio jis labai primena dar vieną Shelby GT500, tačiau jo galinės arkos platesnės, kapotas truputėlį didesnis ir apskritai - primena žaislinę mašinėlę negu tikrą automobilį.
Tačiau pats įdomiausias komponentas slypi po kapotu. Šitas projektas turi 7 litrų darbinio tūrio benzininį variklį, kuris dabar išvysto net 1000 arklio galių!