Mėlynojo ovalo prekės ženklas kaip reikiant susigadino savo reputaciją Indijoje, o kartu šiek tiek ir visame pasaulyje po to, kai internete pasirodė trys žemiau pateikti „Ford Figo“ skirtos spausdintinės reklamos maketai. Taip yra todėl, kad dviejose iš trijų reklamų, kurios kūrėjai yra „JWT India“ kompanija, vaizduojamos žeminančiose padėtyse su aiškia seksualine potekste surangytos moterys.
Nors kol kas nėra žinoma, ar šie maketai jau buvo išspausdinti laikraščiuose, ar pasirodė reklaminių skydų pavidalu, pati kampanija šaliai, kurioje išprievartavimus Jungtinės Tautos laiko nacionalinio masto problema, švelniai tariant yra pernelyg aštri.
Lakoniškai „palikite savo rūpesčius už nugarų“ pavadintai reklaminei kampanijai sukurtuose trijuose maketuose viskas sukasi apie erdvią „Figo“ bagažinę. Pirmajame iš jų pavaizduotas prie automobilio vairo sėdintis besišypsantis buvęs Italijos ministras pirmininkas Silvio Berlusconis, tuo metu bagažinėje sutalpintos trys menkai drabužiais pridengtos merginos surištomis rankomis ir kojomis. Reklamoje vaizduojamos tos moterys, kurios liudijo prieš politiką jo sekso byloje Italijoje.
Analogiška tema parengtame antrame makete vizuojama laiminga Paris Hilton, o „Figo“ bagažinėje sėdi surištos Kardashian seserys. Prie Khloe Kardashian burnos pririštas vieną ir sekso žaislų primenantis kamuoliukas.
Taip pat yra ir trečiasis maketas, kuriame pagrindinis veikėjas yra Michaelis Shumacheris, o „Figo“ bagažinėje surišti sėdi trys jaunesni jo konkurentai „Formulėje 1“ – Fernando Alonso, Lewisas Hamiltonas ir Sebastianas Vettelis.
Dėl pirmųjų dviejų maketų „Ford“ sulaukė taip nepageidaujamo dėmesio, kadangi Indija vis dar neatsigauna po praėjusiais metais įvykusio 23 metų moters mirtimi pasibaigusio brutalaus išprievartavimo Naujajame Delyje. Praėjusią savaitę Indijos parlamentas siekdamas pažaboti seksualinį smurtą šalyje sugriežtino bausmes už tokio pobūdžio nusikaltimus. Tokiame kontekste parodyti reklamas, kuriose vaizduojamos į surištos ir į automobilio bagažinę susodintos nėra labai išmintingas žingsnis... nors kūrėjai įtraukė ir variantą su vyrais, į kurį beveik niekas neatkreipė dėmesio.
„Ford India“ pripažino, kad poelgis buvo klaidingas ir atsiprašė už spausdintas reklamas. Apie plakatus pasiteiravusiems „IndianCarsBikes“ žurnalistams skirtame pranešime spaudai gamintojas rašo:
„Mes labai apgailestaujame dėl šio incidento ir sutinkame su mūsų agentūros partneriais, kad taip neturėjo nutikti. Plakatai prieštarauja „Ford“ ir mūsų partnerių profesionalumo ir padoraus elgesio standartams. Siekdami užtikrinti, kad nieko panašaus nenutiktų ateityje kartu su savo partneriais tikriname patvirtinimo ir peržiūros procedūras.“