„Ford“ išplėtė dizaino centrą Vokietijoje
„Ford Motor Company“ iš esmės atnaujino savo dizaino centrą Merkeniche-Kelne. Aptakiomis formomis ir atviromis erdvėmis gundantis pastatas kainavo 11,6 mln. eurų. Šiame centre gims mažos ir vidutinės klasės ateities „Ford“ modeliai.
„Ford“ centre sumontuotos itin modernios „gyvosios sienos“, ant kurių galima projektuoti erdvinius automobilių atvaizdus trimatėje erdvėje ir konkrečioje aplinkoje bei specialios, kompiuteriu valdomos staklės tikslių modelių gamybai iš molio.
„Išskirtinis dizainas yra vienas tų faktorių, kurie apibrėžia mūsų markės išskirtinumą ir jaudina mūsų klientus. Atnaujintame Dizaino Centre darbuotojai paklius į labai motyvuojančią aplinką, kurioje jie galės nevaržomai plėtoti „Ford“ dizaino filosofiją“, - pažymėjo „Ford Of Europe“ vykdantysis dizaino direktorius Martinas Smithas.
Centre susitelkusi kūrėjų komanda atsakinga už koncerno mažuosius ir vidutinės klasės modelius, įskaitant „Fiesta“ ir „Focus“. Laboratorijų plotas padidintas 3000 kvadratinių metrų, o bendras centro plotas jau siekia 16000 kv. m.
„Gyvosios sienos leis mums ne tik projektuoti atvaizdus, bet ir gyvai komunikuoti su savo kolegomis iš viso pasaulio – mes čia pat galėsime keistis idėjomis, demonstruoti darbų eigą ir komentuoti darbus Australijoje, Šiaurės Amerikoje ar Europoje“, - pridūrė M.Smithas.
„Ford Of Europe“ dizaino strategijos ir ateities projektų vadovė Erika Tsubaki pažymėjo: „Mūsų automobilių išvaizda tapo itin svarbi koncernui, todėl mums knietėjo įkūnyti tą pačią dizaino kalbą ir atnaujinant dizaino centrą. Tai išskirtinės ir dinamiškos išvaizdos statinys, primenantis laivą, išplaukiantį iš centrinės komplekso dalies“. Centre pritaikyta atvirų erdvių koncepcija, kuri reiškia, jog skirtingų projektų komandos fiziškai nėra atskirtos ir jie gali netrukdomai bendrauti ir keistis idėjomis.
„Ford“ pažymi, kad tai yra reikšmingiausias 1968 metais įkurto centro plėtros projektas per visą jo veiklos istoriją.