• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nauja „Ford Focus“ modifikacija, varoma 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklio, taps pirmuoju šios klasės automobiliu, kurio anglies dvideginio emisija sudarys vos 99 gramus kilometrui kelio. Nauda ne vien aplinkai – kai kuriose šalyse 100 g/km ribos neperžengiančios transporto priemonės gauna solidžių mokestinių nuolaidų.
Naujojo „Ford Focus“ su 1 litro „EcoBoost“ degalų sąnaudos 100 kilometrų kelio vidutiniškai sieks 4,3 litro. Ši modifikacija turės ne tik specialiai sureguliuotą dvejus metus iš eilės geriausiu pasaulyje pripažintą variklį, bet ir kitus „Ford ECOnetic Technology“ privalumus – itin mažo pasipriešinimo riedėjimui padangas, unikalios aerodinamikos dugną, patobulintą pavarų dėžę. Visos šios priemonės skirtos mažinti degalų sąnaudas.
Inflation-Busting Ford Engine Means Motorists Pay Less (UK)
„Vos prieš kelis metus buvo sunku įsivaizduoti, kad šeimai skirtas automobilis galėtų pasigirti mažesne nei 100 gramų kilometrui emisija. Tačiau pastaruoju metu jau tapo įprasta, kad  „EcoBoost“ variklis laužo stereotipus ir gerokai viršija vartotojų ir specialistų lūkesčius, taikomus benzininiam varikliui“, – pažymėjo „Ford of Europe“ viceprezidentas Barbas Samardzichas.
Įdomu, kad naujasis „Focus“ su 1 litro darbinio tūrio varikliu bus galingesnis nei ankstesnės kartos „Focus“ su 1,6 litro darbinio tūrio varikliu, o jo anglies dvideginio emisija bus net 47 proc. mažesnė.
Ford Focus 1.0-litre EcoBoost Titanium (UK)
Dėl itin mažos CO2 taršos naujasis „Focus“ Didžiojoje Britanijoje bus atleistas nuo akcizo mokesčio, o Prancūzijoje jam bus taikomas 200 eurų mažesnis registracijos mokestis.
Naujasis modelis bus gaminamas Vokietijoje, Zarluiso mieste. Tai bus jau trečioji „Focus“ modifikacija su litriniu „EcoBoost“. „Focus“ versija su standartiniu 100 AG galios 1,0 l „EcoBoost“ varikliu išskiria 109 g, o versija su standartiniu 125 AG varikliu – 114 g/km anglies dvideginio.
Šiuo metu 1,0 l „EcoBoost“ variklis dar montuojamas į „Fiesta“, B-MAX, C-MAX, „Grand C-MAX“ modelius. Taip pat jis atsiras naujuose „EcoSport“, „Transit Connect“, „Transit Courier“, „Tourneo Connect“, „Tourneo Courier“ ir pasirodysiančiame naujos kartos „Mondeo“.
Ford Focus 1.0-litre EcoBoost Titanium (UK)
„EcoBoost“ variklyje įtaisyta mažai inertiška turbina, suskaidyta aušinimo sistema ir tiesioginis degalų įpurškimas. Visa tai užtikrina varikliui netikėtą galią ir stebinantį taupumą.
„Ford“ taip pat neseniai pristatė elektromobilį „Focus Electric“ ir „Focus ECOnetic“ technologijos modifikaciją su dyzeliniu varikliu – pastarasis šimtui kilometrų sunaudoja vos 3,4 litro degalų, o anglies dvideginio emisija siekia vos 88 g/km.

Nauja „Ford Focus“ modifikacija, varoma 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklio, taps pirmuoju šios klasės automobiliu, kurio anglies dvideginio emisija sudarys vos 99 gramus kilometrui kelio. Nauda ne vien aplinkai – kai kuriose šalyse 100 g/km ribos neperžengiančios transporto priemonės gauna solidžių mokestinių nuolaidų.
Naujojo „Ford Focus“ su 1 litro „EcoBoost“ degalų sąnaudos 100 kilometrų kelio vidutiniškai sieks 4,3 litro. Ši modifikacija turės ne tik specialiai sureguliuotą dvejus metus iš eilės geriausiu pasaulyje pripažintą variklį, bet ir kitus „Ford ECOnetic Technology“ privalumus – itin mažo pasipriešinimo riedėjimui padangas, unikalios aerodinamikos dugną, patobulintą pavarų dėžę. Visos šios priemonės skirtos mažinti degalų sąnaudas.
Inflation-Busting Ford Engine Means Motorists Pay Less (UK)
„Vos prieš kelis metus buvo sunku įsivaizduoti, kad šeimai skirtas automobilis galėtų pasigirti mažesne nei 100 gramų kilometrui emisija. Tačiau pastaruoju metu jau tapo įprasta, kad  „EcoBoost“ variklis laužo stereotipus ir gerokai viršija vartotojų ir specialistų lūkesčius, taikomus benzininiam varikliui“, – pažymėjo „Ford of Europe“ viceprezidentas Barbas Samardzichas.
Įdomu, kad naujasis „Focus“ su 1 litro darbinio tūrio varikliu bus galingesnis nei ankstesnės kartos „Focus“ su 1,6 litro darbinio tūrio varikliu, o jo anglies dvideginio emisija bus net 47 proc. mažesnė.
Ford Focus 1.0-litre EcoBoost Titanium (UK)
Dėl itin mažos CO2 taršos naujasis „Focus“ Didžiojoje Britanijoje bus atleistas nuo akcizo mokesčio, o Prancūzijoje jam bus taikomas 200 eurų mažesnis registracijos mokestis.
Naujasis modelis bus gaminamas Vokietijoje, Zarluiso mieste. Tai bus jau trečioji „Focus“ modifikacija su litriniu „EcoBoost“. „Focus“ versija su standartiniu 100 AG galios 1,0 l „EcoBoost“ varikliu išskiria 109 g, o versija su standartiniu 125 AG varikliu – 114 g/km anglies dvideginio.
Šiuo metu 1,0 l „EcoBoost“ variklis dar montuojamas į „Fiesta“, B-MAX, C-MAX, „Grand C-MAX“ modelius. Taip pat jis atsiras naujuose „EcoSport“, „Transit Connect“, „Transit Courier“, „Tourneo Connect“, „Tourneo Courier“ ir pasirodysiančiame naujos kartos „Mondeo“.
Ford Focus 1.0-litre EcoBoost Titanium (UK)
„EcoBoost“ variklyje įtaisyta mažai inertiška turbina, suskaidyta aušinimo sistema ir tiesioginis degalų įpurškimas. Visa tai užtikrina varikliui netikėtą galią ir stebinantį taupumą.
„Ford“ taip pat neseniai pristatė elektromobilį „Focus Electric“ ir „Focus ECOnetic“ technologijos modifikaciją su dyzeliniu varikliu – pastarasis šimtui kilometrų sunaudoja vos 3,4 litro degalų, o anglies dvideginio emisija siekia vos 88 g/km.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų