Kaip bebūtų keista, tačiau „Ford“ išplatinusi spaudos pranešimą bei tuziną nuotraukų, nepanoro atskleisti daugiau detalių apie variklio pajėgumą. Šiuo metu žinoma, jog „Bronco Raptor“ gaus 3,0 litrų, 6 cilindrų benzininį variklį su dviem turbokompresoriais. Variklio galia – daugiau nei 400 arklio galių. Sukimo momentas – nežinomas, tačiau „Explorer ST“ modelyje naudojamas toks pats agregatas siūlo 563 Nm pastiprinimą. Vis dėlto, šis rodiklis, tikėtina, bus didesnis, nes „Bronco Raptor“ variklis gaus patobulintą įsiurbimo sistemą su geresniu tarpiniu aušinimu.
Šis agregatas bus poruojamas tik su 10 laipsnių automatine pavarų dėže, kurios veikimą bus galima valdyti už vairo esančiomis mentelėmis. Be to, kuomet automobilio vairuotojas pasirinks „Baja“ režimą, „Ford Bronco Raptor“ įdiegta „Anti-Lag“ sistema užtikrins, jog turbinos užtikrintų maksimalų efektyvumą bet kokiame variklio sūkių diapazone.
Didesnė galia visuomet yra malonumą teikiantis privalumas, tačiau „Ford“ atstovai tikina, jog daugelis turėtų džiaugtis dėl pakabos patobulinimų. „Ford Bronco Raptor“ turės pusiau aktyvius „Fox“ amortizatorius, kurių savybės bus labai artimos „Ford F-150 Raptor“ modelyje esantiems analogams. Jutikliai stebės pakabos aukštį ir reljefo sąlygas, todėl amortizatorių nustatymus galima reguliuoti kada tik to užsimanys vairuotojas. Palyginus su standartiniu „Bronco“ modeliu, priekinės pakabos eiga padidėjo 60 procentų, o galinės – 40 procentų.
Dinamiškiausi ir pajėgiausia „Ford Bronco Raptor“ versija bus komplektuojama su 37 colių „BFGoodrich K02“ padangomis, kurios, „Ford“ teigimu, yra didžiausios padangos, kada nors montuotos ant serijinio „Ford“ automobilio. „Ford“ siekdama naudoti šio tipo padangas, automobilyje įdiegė atnaujintą elektrinę vairo kolonėlę.
Galiausiai, nereikėtų užmiršti papildomų vizualinių patobulinimų – unikalių dienos žibintų ir modulinio „Ford Performance“ priekinio buferio su įmontuotais vilkimo kabliais.