„EuroNCAP“ bandymuose mažasis vienatūris, kurio kėbule nėra vidurinių statramsčių, gavo aukščiausią galimą įvertinimą. „Ford B–Max“ nepriklausomos Europos saugumo vertinimo agentūros „EuroNCAP“ bandymuose gavo aukščiausią galimą įvertinimą – penkias žvaigždutes. Bendras saugumo rodiklis siekė 83 proc., suaugusiųjų saugumo rodiklis 93 proc., vaikų – 84 proc.
„Saugumas yra bazinė „Ford“ vertybė, todėl mes labai džiaugiamės aukščiausiu „EuroNCAP“ įvertinimu. Komanda, siekdama patenkinti kiekvieno „Ford“ kliento lūkesčius saugumui dirbo labai sunkiai ir kruopščiai“, – sakė Tomas Overingtonas, „Ford of Europe“ saugumo projektų vadovas.
„Ford B–Max“ po bandymų (nuotr. Gamintojo)
Kuriant „B–Max“ buvo surengta daugiau nei 5000 virtualių susidūrimo bandymų, maždaug 40 realių susidūrimų ir atlikta 100 smūgių į nejudančią kliūtį.
Aukšto ir ypač aukšto atsparumo plienas naudojamas formuojant daugiau nei 58 proc. „B–Max“ kėbulo komponentų, taip pat gaminant kronšteinus, sutvirtinančius unikalias šonines vienatūrio duris po smūgio į šoną.
„Ford B–Max“ (nuotr. Gamintojo)
„B–Max“ standartinės įrangos pakete yra septynios saugos oro pagalvės, o automobilio priekis yra sukonstruotas taip, kad susidūrimo su pėsčiuoju atveju pastarasis kuo mažiau nukentėtų. Jame taip pat montuojama išmani „Active City Stop“ sistema, padedanti išvengti susidūrimų važiuojant mažu greičiu. Tai pirmasis mažųjų vienatūrių klasės automobilis, turintis tokią sistemą.
„Pagal naują, griežtesnę, „EuroNCAP“ bandymų metodiką aukščiausio įvertinimo gali tikėtis tik tie automobiliai, kuriuose pasirūpinta visapusiška apsauga. „B–Max“ yra puikus pavyzdys automobilio, kuriame puikiai dera inovatyvus dizainas ir naujausios kartos technologijos“, – pažymėjo „EuroNCAP“ generalinis sekretorius Michielis van Ratingenas.
„Ford B–Max“ (nuotr. Gamintojo)
„EuroNCAP“ yra didžiausia ir labiausiai gerbiama nepriklausoma saugumo bandymų institucija Europoje. Ji įsteigta 1997 metais, remiama keleto vyriausybių, autotransporto, vartotojų ir draudimo organizacijų.