Į riboto leidimo „Ford Mustang Bullitt“ montuojamas klasikinis 5 litrų darbinio tūrio V8 variklis, kurio galia padidinta 20 AG iki 480 AG, o sukimo momentas siekia 529 Nm. Jėgainė papildyta 6 laipsnių mechanine pavarų dėže su sūkių derinimo sistema „RevMatching“.
Nors filme „Bullitt“ buvo žalias, klientams siūloma ir juodos „Shadow Black“, ir žalios „Dark Highland Green“ spalvos. „Mustang Bullitt“ traukia dėmesį „Heritage“ 19 colių skersmens ratlankiais, raudonomis „Brembo“ stabdžių apkabomis ir specialiu „Bullitt“ degalų bako dangteliu.
Įspūdingas ir interjeras – „Recaro“ sportinės sėdynės gali būti puoštos dekoratyvinėmis sodriai žaliomis siūlėmis, pavarų svirtis – originalios balto rutulio formos. Vairuotojo komfortui – 12 colių multimedijos ekranas ir „B&O Play“ garso sistema su 12 garsiakalbių.
„Mustang“ hierarchijoje „Bullitt“ pagal savo technines charakteristikas ir kainą nusileidžia tik ekstremalioms modifikacijoms „Shelby GT350“ ir „Shelby GT500“.
Įspūdingą kelių kovotoją „Ford Mustang GT“, pravarde „Bullitt“ 1968-ųjų filme pilotavo tuometinė ekranų žvaigždė ir ralio entuziastas Steve‘as McQueenas. Garsusis 10-ies minučių filmo epizodas, kuriame „Ford Mustang GT“ dalyvauja kvapą gniaužiančiose gaudynėse, tapo standartu daugeliui panašių scenų vėliau sukurtuose filmuose.
Kuriant trilerį „Bullitt“, buvo naudojami du identiški „Mustang GT“. Pasibaigus filmavimui, automobiliai pasuko skirtingais keliais: „mustangą“, kurį vairavo S. McQueenas, kino kompanija „Warner Bross“ pardavė privačiam pirkėjui. O antrasis automobilis, kuriuo filme ir buvo atlikta dauguma įspūdingų triukų, buvo paliktas saugojimo aikštelėje. Abu automobiliai ilgai buvo laikomi dingusiais, kol vienas buvo surastas 2017 metais, o antrojo savininkas Seanas Kiemanas 2018 metais susisiekė su kompanija „Ford“ ir pasiūlė atgaivinti „Bullitt“ šlovę.