• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Taikos sutartimi, dėl kurios susitarė nacionalinė aviakompanija „flyLAL – Lithuanian Airlines“ ir „Turto bankas“, išspręsti daugiau nei metus trukę nesutarimai. Aviakompanija už likusią 14 mln. litų valstybės garantuotą paskolą įkeitė dalį savo patalpų, taip pat dalį turto įkeitė aviakompanijos partnerė UAB „Gafizzi Capital“. Savo ruožtu „Turto bankas“ netrukus žada panaikinti areštą aviakompanijai priklausiusiam turtui, kurį yra įsigijusi ir šiuo metu vysto jos partnerė, bendrovė „Gafizzi Capital“.

REKLAMA
REKLAMA

„Džiugu, kad taikiai užbaigėme paskutinius ginčus. Šiandien aviakompanijos išlaidos yra gerokai sumažėjusios, o turtas valdomas kur kas efektyviau. Aktyviai pradėję vystyti atskiras veiklas matome naujas verslo vystymo perspektyvas. Dar šiek tiek jaučiamas apyvartinių lėšų stygius, bet nuo šių metų vasaros net einamuosius mokėjimus mokėsime labai tiksliai“, – sako „flyLAL – Lihuanian Airlines“ generalinis direktorius Saulius Stasiūnas.

REKLAMA

Abišaliu susitarimu aviakompanija už valstybės garantuotas paskolas įsipareigojo įkeisti 7 mln. litų rinkos vertės patalpas. Dar 18 mln. litų rinkos vertės pastatų už „flyLAL – Lithuanian Airlines“ įsipareigojo įkeisti bendrovė „Gafizzi Capital“, kuriai aviakompanija yra pardavusi didžiąją dalį savo pastatų ir pasirašiusi jungtinės veiklos sutartį.

REKLAMA
REKLAMA

„Jau baigta turto įkeitimo procedūra, pasirašyta taikos sutartis, kurią patvirtinus teisme iš karto bus naikinamas areštas visam likusiam turtui, taip pat ir seniems lėktuvų angarams, kurių vietoje sparčiai statomas modernus antrasis lėktuvų remonto angaras“, – sako S. Stasiūnas.

Nesutarimai tarp aviakompanijos ir „Turto banko“ prasidėjo praėjusių metų pradžioje, kuomet pastarasis kreipėsi į teismą, siekdamas anuliuoti „flyLAL – Lihuanian Airlines“ turto pardavimo sandorius. Dalis aviakompanijai priklausiusių pastatų anuomet buvo parduoti bendrovei „Gafizzi Capital“, nors juos oro bendrovė privalėjo įkeisti „Turto bankui“ už valstybės garantuotą paskolą.

Pasak S. Stasiūno, įkeisti šio turto aviakompanija negalėjo, nes Tarptautinis Vilniaus oro uostas nebuvo išsprendęs žemės po turimais pastatais nuomos klausimo. Be žemės nuomos sutarčių įkeisti pastatų pagal galiojančius teisės aktus neįmanoma, tačiau rekonstruoti ir taip vystyti naujų pastatų statybą senų vietoje nedraudžiama. Negalėdama įkeisti turimo turto ir neturėdama galimybės pati investuoti ir vystyti šio turto, bendrovė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ pasirašė jungtinės veiklos sutartį ir dalį patalpų pardavė „Gafizzi Capital“. Pastaroji įsipareigojo senų pastatų vietoje pastatyti naujus aviakompanijai ir jos grupei tinkančius pastatus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų