Prancūzijos tyrimų bendrovės „XiTi Monitor“ duomenimis „Firefox“ dalis interneto naršyklių rinkoje pernai ir toliau didėjo, daugiausia – dėl mažėjančios „Internet Explorer“ dalies. Labiausiai „Firefox“ populiarėjo Europoje.
Praėjusių metų gruodžio mėnesio „XiTi Monitor“ duomenimis „Firefox“ rinkos dalis sudarė 28 proc. Prieš metus ji sudarė 23,1 proc., o prieš dvejus – 20 proc. Labiausiai šią naršyklę yra pamėgę Suomijos gyventojai – šioje šalyje ja naudojasi net 45,5 proc. visų interneto vartotojų. Antroje vietoje – Slovėnija (44,6 proc.), trečioje – Lenkija (42,4 proc.).
Pernai „Internet Explorer“ rinkos dalis dalis sumažėjo 0,9 proc. iki 66,1 proc. Tik pusė vartotojų naudojasi 7-ąja „Internet Explorer“ versija. Tuo tarpu 93 proc. „Firefox“ vartotojų naudojasi 2-ąja programos versija. Analitikų manymu pasirodžius galutinei 3-ajai „Firefox“ versijai (šiuo metu vyksta jos beta versijos testavimas) šios naršyklės gerbėjų būrys turėtų dar labiau išaugti.