Lietuvos rankinio federacijos (LRF) prezidentas Donatas Pasvenskas džiaugėsi, kad šiuo istoriniu laikotarpiu buvo surastas stiprus partneris.
„Džiaugiamės, kad rankinis tampa vis labiau matomas ir norime jo populiarumą šalyje pakelti į naujas aukštumas. Tikimės, kad šis čempionatas taps atskaitos tašku, didinant mūsų mylimos sporto šakos populiarumą ir auginant jos masiškumą. To padaryti nebūtų įmanoma be partnerių, todėl labai svarbu, kad radome generalinį rinktinės rėmėją, kuriuo tapo prekės ženklas „7bet“, – kalbėjo D.Pasvenskas.
LRF generalinis sekretorius Miglius Astrauskas pabrėžė, kad artėjančiame Europos čempionate patriukšmauti norinčiai Lietuvos rinktinei prireiks itin stipraus užnugario.
„Smagu, kad mūsų rinktinės žaidėjų nuveiktas darbas Europos čempionato atrankoje atveria naujas galimybes. Deja, bet dabartinis sporto finansavimo modelis lėmė, jog į čempionatą turime vykti kone savo lėšomis. Džiaugiamės, kad sunkioje situacijoje suskubo padėti „7bet“ ženklo vadovai, kurie patikėjo mūsų rinktine ir sutiko prisidėti prie rinktinės kovų Slovakijoje. Vyrai dega noru patriukšmauti Europos čempionate, o kai turi tvirtą užnugarį – triukšmauti visada lengviau“, – optimizmo nestokojo M.Astrauskas.
Tuo tarpu bendrovės UAB „Amber Gaming“, valdančios prekės ženklą „7bet“, generalinis direktorius Justinas Šliažas tiki lietuvių sėkme ir neabejoja šios sporto šakos potencialu.
„Rankinis – jau trečioji sporto šaka mūsų artimų partnerių sąraše ir mūsų pažado tęstinumas – būti reikšminga Lietuvos sporto dalimi. Tikiu, kad artėjantis Europos čempionatas dar labiau prisidės prie rankinio renesanso Lietuvoje, o rinktinės ambicijos ir nusiteikimas padės pasiekti puikių rezultatų. Vertiname galimybę būti to dalimi“, – komentavo J.Šliažas.
Lietuvos rankinis 2022 metų sausio mėnesį vers naują istorijos puslapį, kadangi šalies vyrų rinktinė po 24 metų pertraukos vėl pateko tarp stipriausių Senojo žemynų komandų.
Mūsų šalies rankininkai varžysis F grupėje su Slovakijos, Rusijos ir Norvegijos nacionalinėmis rinktinėmis.