Žavioji prancūzė Marion Cotillard jau yra gavusi vieną „Oskarą“ už savo darbą, įdėtą vaidinant legendinę Edith Piaf filme „Edith Piaf. Rožinis gyvenimas“. Ji – antroji aktorė, kuriai vaidmuo ne anglų kalba nesutrukdė pelnyti prestižinio įvertinimo. Šįkart Marion Cotillard ėmėsi darbo kartu su Leonardo DiCaprio ir režisieriumi Christopheriu Nolanu filme „Pradžia“.
Kas jus patraukė imtis šio projekto?
Pradėkime nuo to,kad aš labai norėjau dirbti su režisieriumi Christopheriu Nolanu bei talentinguoju aktoriumi Leonardo DiCaprio. Be to, kai perskaičiau scenarijų, supratau, kad nieko panašaus nesu anksčiau dariusi ar mačiusi, ką sukūrė kino genijus Chrisas Nolanas.
Kadras iš filmo "Pradžia" (Kino platintojų nuotr.)
Iš tiesų, labai sudėtinga apibūdinti, bet man atrodo, kad tai filmas, kurio ir nereikia apibūdinti, nes kiekvienas jį pamatęs žiūrovas susidarys savo interpretaciją. Mano nuomone, tai filmas, kuris bus interpretuotas tiek daug kartų, kiek kartų žmonės jį pažiūrės.
Ar jūs tyrinėjote sapnus ruošdamasi vaidinti šiame filme?
Iš tiesų, taip. Be to, esu iš tų žmonių, kurie daug ir dažnai sapnuoja ir prisimena, ką sapnavo. Dažniausiai prisimenu sapną ar sapnus. Tai iš tiesų nežinomas pasaulis, nepaprastai žavingas ir patrauklus. Nepaisant to, kiek domėjausi, paslaptingumas išlieka iki galo. Visi paaiškinimai, interpretacijos, neišsklaido to žavesio ir paslaptingumo. Ir manau tai yra gerai.
Kadras iš filmo "Pradžia" (Kino platintojų nuotr.)
Visada žavėjausi sapnų pasauliu. Jis labai įdomus ir siejasi su tavo viduje slypinčiais dalykais. Tai, kaip mes susidorojame su užslėptais elementais sąmonės būsenoje yra visiškai skirtinga nuo to, kaip su jais susidorojame pabudę. Filmas ir yra apie tai, kaip patekti į sapną ir kas gali iš to išeiti.
Ar galite papasakoti, kokie tarpusavio santykiai sieja Molę ir Cobą?
Jų tarpusavio santykiai ypatingi. Ji manipuliuoja juo dėl tos pačios priežasties, dėl kurios jis manipuliuoja ja jos pasąmonėje ir savo sapnuose. Tai du žmonės, kurie myli vienas kitą, bet negali kartu gyventi, abu dalinasi begaliniu skausmu. Tai du žmonės, kurie prarasti.
Kadras iš filmo "Pradžia" (Kino platintojų nuotr.)
Nemanau, kad ji visiškai jį kontroliuoja, bet ji jį provokuoja. Kaip jau minėjau – ji juo manipuliuoja. Jis – savo skausmo kalinys ir tą skausmą simbolizuoja moteris – jo žmona.
Koks jausmas vaidinti filme, kuriame turėjote atlikti kaskadinius triukus?
Tai pirmas kartas, kai man teko filmuotis scenose, kuriose reikia fizinio pasirengimo. Tiesa, nedalyvavau jokiose sudėtingose veiksmo scenose, nes Molė nedalyvauja nė vienoje iš jų. Tačiau kai ką turėjau fiziškai padaryti, ko niekad nesu anksčiau dariusi. Tai jaudina, yra įdomu ir suteikė daug džiaugsmo. Be to, dirbau su puikia kaskadininkų komanda. Kartais jausdavausi kaip vaikas atrakcionų parke, matydama dalykus, kuriuos mačiau tik filmuose, tačiau niekad neteko pačiai to išbandyti. Buvo įdomu priartėti prie terpės, su kuria niekad iki šiol neteko susidurti.
Kadras iš filmo "Pradžia" (Kino platintojų nuotr.)
Kaip sekėsi dirbti su Leonardo Dicaprio?
Aš – didžiulė Lenardo Dicaprio talento gerbėja. Jis – nepaprastas aktorius, kuris įneša kažką ypatinga, tas, kuris taip sunkiai dirba, kuris taip be galo pasiaukojęs ir visomis jėgomis atsidavęs tam, ką daro. Dirbti su juo, tai tas pats, kas būti išsunktam aktorinio jautrumo ir intelektualumo, gilaus dosnumo, aiškumo ir to, kaip jis dalinasi emocijomis bei tuo, ką pats skleidžia. Tai buvo viena didžiausių patirčių, kurią patyriau, kadangi daugiausia filmo scenų vaidinau su juo.
Kadras iš filmo "Pradžia" (Kino platintojų nuotr.)
Kaip sekėsi dirbti su Christopheriu Nolanu?
labai turtingas vidus. Jis rašo savo scenarijus, kurie neabejotinai susiję su jo vizija. Pastarasis milžiniškas jo filmas dažnai atrodo tarsi labirintas. Tai žmogus, kuris turi labai specifinį ir unikalų vidinį pasaulį. Tačiau tuo pat metu jis gali duoti visiškai paparastus nurodymus aktoriams.