FIAT vieną populiariausių savo kūrinių - „Bravo“ apginklavo dviem naujausios kartos turbodyzeliniais varikliais.
1.6 l 16V 105 ir 120 AG „Multijet” agregatai pasižymi maža aplinkos tarša, žemu triukšmo lygiu bei ekonomiškumu.
Tai pirmasis modelis savo klasėje, atitiksiantis naujausius Euro5 aplinkos taršos reikalavimus. Lyginant su 1,9 l 120 AG Multijet varikliu, šių variklių degalų sąnaudos sumažėjo 8 proc. - 6,3 l 100 km. Tuo tarpu techninio aptarnavimo intervalas pailgėjo nuo 30 tūkst. iki 35 tūkst. km, kas leidžia sutaupyti apie 25 proc. techninės priežiūros išlaidų 100 tūkst. km.
Naujos kartos turbodyzelinio 4 cilindrų variklių sukimo momentas pagerintas 25 proc.:105 AG variklis 290 Nm sukimo momentą pasiekia prie 1500 aps./min, o 120 AG variklio sukimo momentas – 300 Nm prie 1500 aps./min. Automobilis, kuriame montuojami šie varikliai iki 100 km įsibėgėja per 10.5 sekundės.
FIAT „Bravo” su naujaisiais varikliais Lietuvoje pasirodys š. m. gegužės mėn. Jie bus montuojami modeliuose su 6 laipsnių pavarų dėžėmis. Antroje metų pusėje FIAT „Bravo” 1.6 l „Multijet” su 120 AG varikliu bus komplektuojamas ir su automatizuota „Dualogic" pavarų dėže. Ši „Bravo” versija kovo pradžioje bus pristatyta tarptautinėje automobilių parodoje Ženevoje.
Šiuo metu FIAT „Bravo” variklių gamoje jau yra trys benzininiai 1.4 l, išvystantys 90, 120 ir 150 AG, varikliai ir du turbodyzeliniai 1.9 l 120 ir 150 AG agregatai.
Pasak „Fiat Auto S.p.A“ koncerno atstovų Lietuvoje UAB „Autobrava“ automobilių pardavimo skyriaus vadovo Sauliaus Šavelio, Lietuvoje didžiausio dėmesio sulaukia abu 120 AG išvystantys varikliai – ir benzininis, ir turbodyzelinis.