Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Fiat Group“ pranešė, kad ruošiasi investuoti net devynis milijardus į naujų modelių kūrimą ir taip užbaigti kelis metus trunkantį nuosmukį. Tikimasi, kad nauji modeliai padės „Fiat Group“ koncerną ištempti iš duobės per trejus metus.
Didžiausias dėmesys bus skiriamas „Maserati“ ir „Alfa Romeo“ markėms bei „Fiat 500“ ir „Fiat Panda“ modelių šeimoms. Pasak kompanijos atstovų, kompanija orientuosis į produktus, kurie atneštų daugiausiai pelno. Vėliau bus galima galvoti apie tolimesnę plėtrą.
„Fiat“ kompanijos vadovas Olievris Francois teigia, kad „Panda“ modelių šeima taps atsvara biudžetinių automobilių markei „Dacia“. Tuo tarpu „Fiat 500“ modelių šeima orientuosis į „Premium“ segmento pirkėjus. Šia strategija ne vienerius metus vadovaujasi „BMW“ koncernui priklausanti „MINI“.
Kitais metais „Fiat“ pristatys du padidinto pravažumo automobilius : „Fiat 500X“ ir analogišką „Jeep“ modelį. Taip pat kitais metais „Alfa Romeo“ modelių gamą papildys „4C“ kabrioletas.
Kompaktišką „Fiat Punto“ hečbeką pakeis penkerių durų „Fiat 500“. Nors savo laiku „Fiat Punto“ buvo populiarus visoje Europoje, tačiau neturint tinkamos platformos italai nesiryžta rizikuoti.
Sergio Marchionne tikina, kad visiems „Fiat Group“ koncernui priklausantiems gamintojams bandys pritaikyt „BMW“, „Volkswagen“ ar „Daimler“ strategiją. „Fiat“ taps biudžetinių automobilių markė, „Fiat 500“ modelių šeima orientuosis į „MINI“ pirkėjus, „Maserati“ ir „Alfa Romeo“ taps viso koncerno stuburu ir visame pasaulyje konkuruos su „BMW“, „Jaguar“ ar „Mercedes Benz“.
Koks likimas laukia „Lancia“? Iki šiol nėra aišku, tačiau neoficialūs šaltinai tikina, kad „Lancia“ turi tapti tiesiogine „Audi“ konkurente. Šios markės automobiliai būtų varomi priekiniais ratais, pasižymėtu aukštu komforto lygiu ir surinkimo kokybe.
„Fiat Group“ pranešė, kad ruošiasi investuoti net devynis milijardus į naujų modelių kūrimą ir taip užbaigti kelis metus trunkantį nuosmukį. Tikimasi, kad nauji modeliai padės „Fiat Group“ koncerną ištempti iš duobės per trejus metus.
Didžiausias dėmesys bus skiriamas „Maserati“ ir „Alfa Romeo“ markėms bei „Fiat 500“ ir „Fiat Panda“ modelių šeimoms. Pasak kompanijos atstovų, kompanija orientuosis į produktus, kurie atneštų daugiausiai pelno. Vėliau bus galima galvoti apie tolimesnę plėtrą.
„Fiat“ kompanijos vadovas Olievris Francois teigia, kad „Panda“ modelių šeima taps atsvara biudžetinių automobilių markei „Dacia“. Tuo tarpu „Fiat 500“ modelių šeima orientuosis į „Premium“ segmento pirkėjus. Šia strategija ne vienerius metus vadovaujasi „BMW“ koncernui priklausanti „MINI“.
Kitais metais „Fiat“ pristatys du padidinto pravažumo automobilius : „Fiat 500X“ ir analogišką „Jeep“ modelį. Taip pat kitais metais „Alfa Romeo“ modelių gamą papildys „4C“ kabrioletas.
Kompaktišką „Fiat Punto“ hečbeką pakeis penkerių durų „Fiat 500“. Nors savo laiku „Fiat Punto“ buvo populiarus visoje Europoje, tačiau neturint tinkamos platformos italai nesiryžta rizikuoti.
Sergio Marchionne tikina, kad visiems „Fiat Group“ koncernui priklausantiems gamintojams bandys pritaikyt „BMW“, „Volkswagen“ ar „Daimler“ strategiją. „Fiat“ taps biudžetinių automobilių markė, „Fiat 500“ modelių šeima orientuosis į „MINI“ pirkėjus, „Maserati“ ir „Alfa Romeo“ taps viso koncerno stuburu ir visame pasaulyje konkuruos su „BMW“, „Jaguar“ ar „Mercedes Benz“.
Koks likimas laukia „Lancia“? Iki šiol nėra aišku, tačiau neoficialūs šaltinai tikina, kad „Lancia“ turi tapti tiesiogine „Audi“ konkurente. Šios markės automobiliai būtų varomi priekiniais ratais, pasižymėtu aukštu komforto lygiu ir surinkimo kokybe.