Kaip ir anksčiau pristatyti „Abarth 1000“ lenktyniniai bolidai, taip ir naujasis „SP“ turėjo 1 litro benzininį variklį. Kadangi „Abarth“ naudodavo tik „Fiat“ markės variklius, ne išimtis buvo ir „Abarth 1000 SP“. Bolidas turėjo gausiai patobulintą „Fiat 600D“ motorą, kuris išvystė net 105 arklio galias. Šis variklis buvo sumontuotas priešais galinę ašį, dėl geresnio svorio paskirstymo. Variklis taip pat buvo sujungtas su pakankamai sudėtingos konstrukcijos važiuokle.
Vos 480 kilogramų sveriantis automobilis, priklausomai pavarų dėžės perdavimo skaičių, sugebėdavo pasiekti net 220 km/val. greitį.
Pergalių ištroškusi komanda
„1000 SP“ pirmą kartą į lenktynių trasą išvažiavo 1966 metų kovą. Pirmosios automobilio varžybos buvo „Coppa Della Collina“ sprinto varžybos. Už automobilio vairo sėdėjęs Anzio Zuccchi sugebėjo užimti pakankamai aukštą, penktąją vietą. Dėl puikaus svorio ir galios santykio, Anzio sugebėjo aplenkti žymiai galingesnius varžovus, kurie buvo pasidabinę „Ferrari“, „Porsche“ ar „Mercedes Benz“ ženkliukais.
Vis dėlto, toks rezultatas nebuvo tinkamas „Abarth“ kompanijos įkūrėjui. Vos po keletos mėnesių „1000 SP“ buvo aprūpintas galingesniu, 1,3 litro benzininiu varikliu. Praėjus dar šešiems mėnesiams, automobilis buvo pradėtas komplektuoti su 2.0 litrų benzininiu agregatu.
Galingesnis variklis ir keletas aerodinaminių pakeitimų leido „Abarth“ komandai dominuoti savo klasėje nuo 1966 iki pat 1971 metų. „Abarth 1000 SP“ sugebėjo iškovoti daugybę pergalių Niurburgringo, Mugello, Vallelungos ir Monzos trasose vykusiose varžybose. 1,3 litro motoru aprūpinti modeliai sugebėdavo patekti į TOP 10 legendinėse „Targa Florio“ varžybose.