• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Italai mėgsta ne tik superautomobilius, bet ir mažus bei kompaktiškus hečbekus. Mieste gyvenantiems italams, mažas automobilis yra ne pajuokos objektas, bet privalumas. Ankštos senamiesčio gatvės nėra problema, tačiau kai ateina metas išvažiuoti į užmiestį - nuotaikos pasikeičia.
Per pastaruosius metus italai atrado naują užsiėmimą. Jie nusiperka seną, ne pirmos jaunystės Fiat 500, išrauna seną perdylą (variklį) ir vietoj jo sumontuoja Lamborghini arba šiuo atveju - Ferrari motorą.
Už šį nuostabų kūrinį atsakinga Italijoje įsikūrusi automobilių tobulinimo įmonė Oemmedi Meccanica. Tai tie patys benzingalviai, kurie praėjusiais metais į Fiat 500 sumontavo dvylikos cilindrų Lamborghini Murcielago agregatą. Dabar atėjo eilė mažesniam, tačiau ne prastesniam Ferrari motorui.

Italai mėgsta ne tik superautomobilius, bet ir mažus bei kompaktiškus hečbekus. Mieste gyvenantiems italams, mažas automobilis yra ne pajuokos objektas, bet privalumas. Ankštos senamiesčio gatvės nėra problema, tačiau kai ateina metas išvažiuoti į užmiestį - nuotaikos pasikeičia.
Per pastaruosius metus italai atrado naują užsiėmimą. Jie nusiperka seną, ne pirmos jaunystės Fiat 500, išrauna seną perdylą (variklį) ir vietoj jo sumontuoja Lamborghini arba šiuo atveju - Ferrari motorą.
Už šį nuostabų kūrinį atsakinga Italijoje įsikūrusi automobilių tobulinimo įmonė Oemmedi Meccanica. Tai tie patys benzingalviai, kurie praėjusiais metais į Fiat 500 sumontavo dvylikos cilindrų Lamborghini Murcielago agregatą. Dabar atėjo eilė mažesniam, tačiau ne prastesniam Ferrari motorui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

5


Tradiciškai, kiekvienas projektas prasideda nuo purvinų rankų ir bjauriai atrodančio konstruktoriaus. Vis dėlto, naujasis Oemmedi Meccanica projektas nėra toks beprotiškas. Jis truputėlį siauresnis, ramesnis ir ... mielesnis.

REKLAMA

7


9


Šis mažytis Fiat 500 gaus tą patį variklį, kurį Ferrari montavo į Lancia Thema 8.32. Anuomet šis sedanas buvo itališkas BMW M5 alternatyva, kuri taip ir nesulaukė didžiulio populiarumo. Galbūt, tai įtakojo elegantiška Lancia Thema išvaizda arba kosminė kaina arba įvairios kalbos apie itališkų mašinų elektronika. Bala žino... Vis dėlto, šis labai įdomus automobilis tapo puikiu donoru.
Įdomu yra tai, kad gausiai praplatinti sparnai priglaudė tik 195/45 (priekyje) ir 205/45 (gale) dydžio padangas. Jų skersmuo yra tik 15 colių. Skamba nelabai įspūdingai ar ne? Tačiau nereikėtų pamiršti, kad mažasis Fiat'as sveria maždaug 800 kilogramų, o jo galinius varomuosius ratus suka 210 arklio galių išvystanti jėgainė.




REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų