• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Laisvų „Formulės-1“ treniruočių ir kvalifikacijų metu lenktynininkai bet kuriuo metu gali aktyvuoti sistemą, kuri leidžia pakeisti galinio sparno valdomo elemento atakos kampą, bet lenktynėse tai galima padaryti tik kai leis FIA elektronikos sistema.

REKLAMA
REKLAMA

Federacija kiekvienoje trasoje pažymės 600 metrų atkarpą tiesiojoje, kurioje lenktynininkai gali keisti sparno padėtį, jeigu tuo momentu atakuojantis varžovas priartės mažiau nei vienos sekundės atstumu. Kiekvienu atveju bus atliktas kompiuterinis modeliavimas ir atkarpa bus parinkta taip, kad gautos persvaros pakaktų atlikti lenkimą.

REKLAMA

Norint sirgaliams palengvinti situacijos supratimą, FIA planuoja lenkimo zonas pažymėti specialiomis linijomis. Dvi lygiagrečios juostos prieš posūkį, po kurio eis tiesioji, nuspręs, ar pilotas galės tiesiojoje panaudoti sistemą.

Juostų atstumas – bus įveikiamas bolidų per vieną sekundę, jeigu pirmas pilotas nespėjo kirsti antros juostos, o persekiojantis jau kirto pirmą, tai tiesiojoje, nustatytoje zonoje (kurios pradžia bus irgi pažymėta), galės panaudoti galinio sparno valdomą elementą ir atakuoti varžovą.

FIA prisipažįsta, kad reikės kelių lenktynių, kad šis sprendimas dirbtų maksimaliai, ir ne visose trasose bus tokių atkarpų, todėl sezono pradžioje įmanomos įvairios nesuplanuotos situacijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų