Griežtinamos taisyklės, apribosiančios „Formulės-1“ lenktynininkų elgesį trasoje. 2010 metais matėme kelis ryškius epizodus: pakanka prisiminti Michaelio Schumacherio ir Rubenso Barrichello dvikovą Vengrijoje. Štai kaip atrodo nauja sportinio reglamento redakcija.
„20.2 Draudžiami bet kokie manevrai, kurie gali sutrukdyti kitam pilotui, tokie kaip daugkartinis važiavimo krypties keitimas ginant savo poziciją, tyčinis bolido išstūmimas už trasos ribų arba bet koks kitas nenormalus trajektorijos keitimas.
20.3 Lenktynininkas turi nuolatos likti trasoje. Kad būtų išvengta abejonių, manoma, jog ribojanti balta linija laikoma trasos dalimi, o kelkraščiai – ne. Lenktynininkas bus palikęs trasą, jeigu jo visas bolidas bus už jos ribų. Jeigu taip atsitiks dėl kažkokių priežasčių, pilotas turi teisę sugrįžti – bet tai turi padaryti saugiai ir neįgyti jokios persvaros.
20.4 Kai pilotas lenktynių metu pavejamas ratu, jis turi esant pirmai galimybei praleisti greitesnį varžovą. Jeigu jis to nepadarys, apie tokią būtinybę jam bus pranešama panaudojant melsvas vėliavas. Jeigu yra pagrindo manyti, kad lenktynininkas ignoruoja melsvas vėliavas, apie tai privaloma pranešti lenktynių teisėjams“.
Analizuojant pasikeitimus, galima padaryti išvadą, kad naujas reglamentas teoriškai gali padidinti lenkimus, nes dabar lenktynininkai negalės imtis per daug kieto pozicijos ginimo.