Pekino automobilių parodoje „Ferrari“ oficialiai pristatė hibridinę jėgainę, kuri bus montuojama į būsimą „Enzo“ modelio pasekėją.
Tai tolesnė koncepciniame „Ferrari 599 HY-KERS“ pristatytos jėgainės evoliucija. Dabar variklis pritaikytas centrinės komponuotės automobiliams ir galės būti agregatuojamas su septynių pavarų robotizuota pavarų dėže.
Be 12 cilindrų ir septynių pavarų „roboto“ čia darbuosis du elektros varikliai, automobilio viduryje, po grindimis bus sumontuotas elektros baterijų blokas. Beje, gali būti, kad vietoje jų ateityje bus montuojami superkondensatoriai. Vienas iš elektros motorų įmontuotas prie pavarų dėžės ir suks galinius superautomobilio ratus, o kitas energija aprūpins pagalbines automobilio sistemas (pvz. kondicionierių, generatorių ir t.t.)
„Enzo“ pasekėjas gaus ir „gudrią“ elektroniką, kuri valdys jėgainės komponentų darbą. Čia italams pravertė patirtis „F1“ lenktynėse. Elektronika kontroliuos benzininio ir elektros variklių darbą, bet ir prireikus galės apriboti energijos tiekimą automobilio elektronikai. T.y, esant reikalui spurtui bus galima panaudoti maksimaliai įmanomą energijos kiekį.
Beje, būsimas „Ferrari“ su tokia jėgaine trumpą atstumą galės įveikti naudodamas vien tik elektros energiją. Elektros baterijos bus įkraunamos naudojant stabdymo metu išskiriamos energijos rekuperacijos sistemas.
Tiesa, italai pripažino, kad automobilio su brangia ir sudėtinga hibridine jėgaine galia vos 10 proc. didesnė nei benzininio V12. Tačiau esmė čia ne galia – griežtėjant taršos normoms, pagrindiniu koziriu tampa tai, kad tokia jėgaine apsiginklavęs automobilis galės puikuotis net 40 proc. mažesne tarša. Na, o maksimali šios jėgainės galia, pasak „Ferrari“ specialistų, sieks 920 a.g.