Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Praėjusiais metais Europoje gyvenantis pasiturintis automobilių entuziastas nusprendė naujam gyvenimui prikelti ne ką kitą, bet „Ferrari F40 LM“. Norint atlikti tokį žygdarbį, reikia ne tik noro. Turbūt ne veltui šis „F40 LM“ garaže tūnojo net aštuoneris metus.
Prieš jūsų akis yra vienas iš dvidešimt septynių „Ferrari F40 LM“ egzempliorių, kuriuos sukūrė lenktynių komandos. Tuo tarpu tikrų „Ferrari F40 LM“ egzempliorių pasaulyje yra maždaug septyniolika. Pastarieji buvo sukonstruoti ne garaže, bet „Ferrari“ gamykloje.
Būtent šis egzempliorius iš pradžių buvo toks pats kaip ir kiti „F40“, tačiau 1994 metais jis buvo paverstas į lenktyninį bolidą. Nors transformacija pavyko, tačiau žiedinių lenktynių čempionatuose reikšmingų pergalių jis nepasiekė.
Nors restauracija dar iki galo nepabaigta, tačiau didžiąją dalį darbo specialistai jau padarė. Sutvarkė didžiąją dalį kėbulo, perrinko variklį ir pavarų dėžę, sumontavo dvi turbinas.
P.S Rekomenduojame pasiimti seilinuką.
Praėjusiais metais Europoje gyvenantis pasiturintis automobilių entuziastas nusprendė naujam gyvenimui prikelti ne ką kitą, bet „Ferrari F40 LM“. Norint atlikti tokį žygdarbį, reikia ne tik noro. Turbūt ne veltui šis „F40 LM“ garaže tūnojo net aštuoneris metus.
Prieš jūsų akis yra vienas iš dvidešimt septynių „Ferrari F40 LM“ egzempliorių, kuriuos sukūrė lenktynių komandos. Tuo tarpu tikrų „Ferrari F40 LM“ egzempliorių pasaulyje yra maždaug septyniolika. Pastarieji buvo sukonstruoti ne garaže, bet „Ferrari“ gamykloje.
Būtent šis egzempliorius iš pradžių buvo toks pats kaip ir kiti „F40“, tačiau 1994 metais jis buvo paverstas į lenktyninį bolidą. Nors transformacija pavyko, tačiau žiedinių lenktynių čempionatuose reikšmingų pergalių jis nepasiekė.
Nors restauracija dar iki galo nepabaigta, tačiau didžiąją dalį darbo specialistai jau padarė. Sutvarkė didžiąją dalį kėbulo, perrinko variklį ir pavarų dėžę, sumontavo dvi turbinas.
P.S Rekomenduojame pasiimti seilinuką.