Kaip praneša „Japan Times“, penktadienio popietę vykusiame teismo posėdyje, Kiyoyuki Okuyama išgirdo labai griežtą teisėjo nuosprendį. Jam buvo paskirta lygtinė, keturių mėnesių, laisvės atėmimo bausme, kurios vykdymas buvo atidėtas dvejiems metams.
Tokį griežtą nuosprendį jis gavo po to, kai policijos pareigūnai jį pagavo viršijant greitį. Pro pareigūnus jis prašvilpė važiuodamas 128 km/val. greičiu arba 88 km/val. didesniu greičiu negu buvo leistina toje kelio atkarpoje.
Teismo posėdyje greitį viršiję vyras teigė, jog greitį padidino norėdamas atvėsinti 12 cilindrų variklį, tačiau toks pasiteisinimas teisėjui neįtiko.
Po teismo posėdžio, Kiyoyuki Okuyama kalbėdamas su žiniasklaidos atstovais sakė: „Užtikrinsiu, jog tai daugiau niekada nepasikartotų ir tuo pačiu prisidėsiu prie visuomenės gerovės. Labai atsiprašau už savo elgesį“.
Iki šiol Kiyoyuki Okuyama daugeliui buvo geriau žinomas kaip „996“ kartos „Porsche 911“ ir „Ferrari Enzo“ automobilių dizaineris. Pastarąjį specialistas sukūrė dirbdamas vienoje garsiausių automobilių dizaino įmonių – „Pininfarina“.
Dirbdamas šioje dizaino studijoje, japonas taip pat prisidėjo ir prie kitų, ne ką mažiau garsių automobilių: „Ferrari 599 GTB Fiorano“, „Ferrari 456M GT“, „Ferrari California“, „Ferrari 612 Scaglietti“ ir penktos kartos „Maserati Quattroporte“.