Kuru variklį aprūpina du našūs degalų siurbliai, o galią į visus varančiuosius ratus paskirsto „Audi“ pavarų dėžė, kurią vokiečiai montuodavo su galingais 2,2 litro penkių cilindrų „Turbo“ varikliais.
Tai tikrai nėra tas „Volkswagen Passat“, kurį reikėtų siūlyti pradedančiajam vairuotojui, tačiau traukos („Drag“ tipo) lenktynėms tai – unikalus ginklas. Tiršta iš išmetimo vamzdžio besipilanti dūmų užsklanda, didelėje gėdoje galėtų palikti didžiąją daugumą Lietuvoje matomų superautomobilių.
Tai neabejotinai yra didžiausiu pagreičiu pasižymintis automobilis už vidutinę naudoto automobilio kainą. Galbūt tai – pats greičiausias „Volkswagen Passat“ Lietuvoje, kuriuo susižavėjo ne tik „Drag“ lenktynes stebėję entuziastai, bet ir visas pasaulis, išvydęs vaizdo siužetą, kuris buvo peržiūrėtas daugiau nei 2 mln. kartų.
„Ferrari 458 Italia“ yra labai greitas superautomobilis. Iki 100 km/h jis pagreitėja vos per 3,1 sekundės, o maksimalus greitis siekia net 338 km/h. Žinoma, tokios savybės kainuoja brangiai – apie pora šimtų tūkstančių eurų.
Tačiau Kačerginės „Nemuno žiede“ vykusiose „Drag“ lenktynėse prieš pusantrų metų toks „Ferrari“ tik uostė juodus dyzelinio „Volkswagen Passat“ dūmus. Juokas juokais, šį automobilį tikrai galima vadinti „Dieselgate‘u“.
Senas oranžinis „krokodilas“ toli gražu nėra standartinis. Lankomiausiame šalies transporto skelbimų portale
Autoplius.lt šis „Volkswagen Passat“ parduodamas už 3500 eurų – bent keletą kartų brangiau už standartinius tokius modelius.
Vyrai modifikavo variklio vidurius – keitė alkūninį veleną, stūmoklius, paskirstymo velenėlį. Į dyzelinį motorą orą pučia du dideli turbokompresoriai, iš kurių vienas panaudotas nuo sunkvežimio.
„Ferrari 458 Italia“ yra labai greitas superautomobilis. Iki 100 km/h jis pagreitėja vos per 3,1 sekundės, o maksimalus greitis siekia net 338 km/h. Žinoma, tokios savybės kainuoja brangiai – apie pora šimtų tūkstančių eurų.
Tačiau Kačerginės „Nemuno žiede“ vykusiose „Drag“ lenktynėse prieš pusantrų metų toks „Ferrari“ tik uostė juodus dyzelinio „Volkswagen Passat“ dūmus. Juokas juokais, šį automobilį tikrai galima vadinti „Dieselgate‘u“.
Senas oranžinis „krokodilas“ toli gražu nėra standartinis. Lankomiausiame šalies transporto skelbimų portale
Autoplius.lt šis „Volkswagen Passat“ parduodamas už 3500 eurų – bent keletą kartų brangiau už standartinius tokius modelius.
Vyrai modifikavo variklio vidurius – keitė alkūninį veleną, stūmoklius, paskirstymo velenėlį. Į dyzelinį motorą orą pučia du dideli turbokompresoriai, iš kurių vienas panaudotas nuo sunkvežimio.