„Kaip šiandien prisimenu savo pirmąjį debiutą. Tuomet norint aplenkti varžovą, reikėjo turėti labai gerą bolidą ir labai daug drąsos. Anksčiau mes neturėjome pagalbinių sistemų, kurios leisdavo priartėti prie varžovo, tad juodą darbą turėjome atlikti mes patys“, - pasakoja Felipe Massa.
„Nepatenkintų žmonių visuomet buvo ir bus. Tuomet čempionatas buvo kritikuojamas dėl didžiulio skirtumo tarp turtingesnių komandų ir vidutiniokų, dėl itin didelių išlaidų. Priekaištai nepasikeitė, pasikeitė tik žmonės, kurie juos skleidžia.“
„Jeigu atvirai, didelių pokyčių nuo 2002 metų aš nepastebėjau. Iki šiol turime milžinišką prarają tarp komandų, iki šiol šis sportas beprotiškai brangus. Net ir turėdami naujos kartos bolidus turime vadovautis tais pačiais pojūčiais - privalome išspausti maksimumą.“
Kartais gali susidaryti įspūdis, jog Formulės 1 gerbėjai yra tie, kuriems lenktynių organizatoriai niekuomet nesugebės įtikti. Nuolatinė kritika sklindanti iš Formulės 1 žiūrovų kai kuriems pilotams kelia šypseną. Vienas iš jų - Felipe Massa.
Pasak ilgamečio Formulės 1 lenktynininko, Felipės Massos, kritikos strėlės į Formulės 1 čempionato pusę skriejo visuomet. Gerbėjų gretos keičiasi, tačiau kritika ir nepasitenkinimas visuomet išliks.
Pasak 36-erių metų sportininko, nepaisant tam tikrų pokyčių reglamente, Formulės 1 organizatoriai sugebėjo išlaikyti pagrindinį tikslą ir šių lenktynių esmę.
Kartais gali susidaryti įspūdis, jog Formulės 1 gerbėjai yra tie, kuriems lenktynių organizatoriai niekuomet nesugebės įtikti. Nuolatinė kritika sklindanti iš Formulės 1 žiūrovų kai kuriems pilotams kelia šypseną. Vienas iš jų - Felipe Massa.
Pasak ilgamečio Formulės 1 lenktynininko, Felipės Massos, kritikos strėlės į Formulės 1 čempionato pusę skriejo visuomet. Gerbėjų gretos keičiasi, tačiau kritika ir nepasitenkinimas visuomet išliks.
Pasak 36-erių metų sportininko, nepaisant tam tikrų pokyčių reglamente, Formulės 1 organizatoriai sugebėjo išlaikyti pagrindinį tikslą ir šių lenktynių esmę.