„Fazer kepyklos“ apyvarta pernai pasiekė 30,37 mln. litų, t.y., 5 proc. daugiau nei 2009 m. Bendrovė, gaminanti „Gardėsio“ ženklu pažymėtus duonos gaminius, taip pat sustiprino trečią poziciją Lietuvos duonos rinkoje – 2010 m. jos rinkos dalis, lyginant su 2009 m., pagal vertę padidėjo 1,9 procentiniais punktais. Naujausiais duomenimis, UAB „Fazer kepyklos“ pagal vertę užima 10 proc. duonos rinkos.
Tyrimų bendrovės „AC Nielsen Baltics“ duomenimis, „Fazer kepyklos“ geriausių rezultatų pasiekė sumuštinių duonos bei batono su sėklomis ir grūdais segmentuose, kuriuose 2010 m. rugpjūčio – 2011 m. sausio laikotarpiu „Fazer kepyklos“ pagal vertę užėmė atitinkamai 26,5 proc. ir 43,9 proc. rinkos. Tamsios duonos su sėklomis ir grūdais segmente minėtu laikotarpiu „Fazer kepyklos“ užėmė 16,8 proc. rinkos pagal vertę. Net trys „Gardėsio“ gaminiai („Penkiagrūdė“, „Juoda duona su saulėgrąžomis“, „Jorė su saulėgrąžomis“) buvo šio segmento pirmame populiariausių produktų penketuke.
2009 m. gruodžio – 2010 m. lapkričio periodu šokoladinių saldainių dėžučių ir šokolado plytelių rinkoje „Fazer kepyklos“ pardavimai augo 11,3 proc. pagal vertę, lyginant su tuo pačiu periodu prieš metus, kai tuo tarpu šios rinkos pardavimai Lietuvoje augo vos 2,5 proc. Šiais metais bendrovė planuoja susitelkti ties „Karl Fazer“, „Geisha“ ir „Dumle“ prekės ženklų ir produktų vystymu.
„Praeiti metai nebuvo lengvi – padidėjusios žaliavų, kuro kainos, sumažėjęs vartojimas ir didelė konkurencija. Be to, 2010 m. vidutinė duonos kaina buvo 7,3 proc. mažesnė nei 2009 m. – tai taip pat turėjo įtakos finansiniams rezultatams. Vis dėlto sugebėjome sustiprinti savo pozicijas tiek duonos, tiek saldumynų rinkoje, ir planuojame augti toliau“,- teigia „Fazer kepyklos“ prekybos direktorius Mindaugas Snarskis.
„Fazer“ grupei priklausančiose bendrovėse pernai buvo sėkmingai įgyvendinti vidiniai pokyčiai – kepyklų ir saldumynų verslo šakų sujungimas. „Fazer“ grupės apyvarta 2010 m. buvo 5,227 mlrd. litų (1,514 mlrd. eurų), t.y., 5 proc. didesnė nei 2009 m. Latvijoje „Fazer maiznīcas“ apyvarta 2010 m., lyginant su 2009 m., sumažėjo 8 proc. ir siekė 56,983 mln. litų (11,7 mln. latų), tačiau parduodamos duonos kiekiai išliko panašūs. Estijoje „Fazer Eesti“ apyvarta, lyginant su 2009 m., augo 9,5 proc. ir siekė 76,306 mln. litų (22,1 mln. eurų).