Todėl menkai stebina tai, kad kompanija jau turi patentus ir patentuotas programėles, kurių algoritmai gali bandyti nuspėti jų ateitį.
Viena programėlė naudotųsi jūsų telefono mikrofonu ir klausytų jūsų aplinkos garsų, bandytų išsiaiškinti, ką žiūrite per televizorių, kokias reklamas matote. Kita programėlė sektų jūsų kasdienę veiklą – ką valgote, perkate, kur einate, kada miegate – ir praneštų kitiems apie nuokrypius.
Dar viena kompanijos idėja – stebėti jūsų veiklą internete ir nustatyti jūsų asmeninius bruožus – ar esate kompanijos siela, konservatyvus, mėgstate nuotykius, esate emociškai stabilus ir kt.
Tačiau labiausiai iš visų patentų stulbina idėja nuspėti jūsų ateitį. Pasitelkdamas jūsų duomenis, kuriuos per daug metų suteikėte „Facebook“, socialinis tinklas apytikriai nuspėtų, kada baigsite mokslus, tuoksitės, susilauksite vaikų, neteksite darbo, o gal net ir mirsite.