Tai – prieš dezinformaciją nukreiptos socialinio tinklo kampanijos dalis.
JAV technologijų milžinės viceprezidentas, buvęs Jungtinės Karalystės vicepremjeras Nickas Cleggas pranešė, kad naujieji metodai bus prieinami jau kovo pabaigoje. Jų dėka „politinė reklama „Facebook“ taps skaidresnė“, patikino jis.
Pagal naują tvarką, įvairaus pobūdžio politinei reklamai, susijusiai su gegužės 23–26 dienomis vyksiančiais Europos Parlamento rinkimais, reikės gauti specialų leidimą ir aiškiai pažymėti, kas ją apmokėjo.
Pasak N. Cleggo, šios priemonės taip pat bus taikomos vadinamai probleminei reklamai, „kuri akivaizdžiai nepalaiko vieno kandidato arba partijos, o skiria dėmesį labai politinėms temoms, tokioms kaip imigracija“.
Šios reklamos vėliau bus iki septynerių metų saugomos serveriuose kartu su duomenimis apie jų pasiekiamumą ir specifiniais reklamos užsakovo duomenimis.
Šių priemonių „Facebook“ ėmėsi po virtinės pernai kilusių duomenų apsaugos ir piratavimo skandalų, būgštaujant, kad šia socialinių tinklų milžine yra manipuliuojama politiniais tikslais.
„Facebook“ sulaukė kritikos ir įtarimų, esą šis socialinis tinklas yra naudojamas kaip visuomenę skaldančios ir dezinformuojančios informacijos skleidimo platforma, kaip tai vyko per 2016 metų JAV prezidento rinkimus, atvedusius į Baltuosius rūmus JAV prezidentą Donaldą Trumpą.
Socialiniame tinkle skelbiamos reklamos taip pat sulaukė FTB pareigūnų dėmesio, tiriant įtariamą Rusijos kišimąsi į JAV ir Europos šalių rinkimus.