Neprašykite vartotojų, kad šie spaustų „patinka, jei...“, nes tai sukuria pigumo pojūtį. Tiesiog kurkite tokį turinį, kuris patiktų kitiems.
Nepersistenkite dažnai kurdami įrašus savo paskyroje, nes kiti gali pasirinkti funkciją, kad įrašai nebebūtų rodomi. Tai galioja prekės ženklo ir asmeninėms paskyroms.
Išlikite pozityvūs, bet netapkite pagyrūnais. Kai norima viešai pasidžiaugti tam tikru pasisekimu, svarbu paklausti, ar tai įdomu kitiems. Šis patarimas tinka tiek verslui, tiek individualiems vartotojams, kad šių paskyros netaptų niekam neįdomios dėl pagyrų perviršio.
Įmonės „Facebook“ paskyra turi būti kuo labiau pritaikyta išmaniajam telefonui. Klientai tai vertina.
Jei verslas susiduria su viešųjų ryšių krize, blogiausia, ko jie gali imtis, – tylėti. Tokia strategija gali tik apsunkinti padėtį. Galima viešai paskelbti, kad apie problemą yra išgirsta ir įmonė stengiasi kuo greičiau viską sutvarkyti. Kartais užtenka ir tokio atsako.
Bendrovės turėtų atsakyti į klientų ir kitų vartotojų žinutes pagal situaciją, bet ne sausu tekstu. Kiekvienas besikreipiantis sukuria kontakto galimybę, o verslas turi tuo pasinaudoti. Jei tai padarysite draugiškai, bet kartu ir profesionaliai, tikėtina, kad įgysite naują klientą.
Jei atsitinka nelaimė, išlikite diskretiški. Skelbti užuojautas nukentėjusiesiems viešai gali būti rizikingas žingsnis. Labiau tiktų paskatinti žmones surinkti pinigų ir padėti nukentėjusiesiems.