Interneto socialiniame tinkle „Facebook“ gimė nauja kampanija, kurios tikslas – šturmuoti britų singlų Top 40-uką ir garsių atlikėjų vardus jame pakeisti leidybinių kompanijų nepalaikomų atlikėjų pavadinimais.
Grupę, pavadintą „Storm The Charts“, įkvėpė pastaruoju metu didelio atgarsio sulaukusios kampanijos, tarp kurių buvo ir „Rage Against The Machine“ dainą kalėdiniu hitu pavertęs atvejis.
Organizatoriai siekia surasti keturiasdešimt grupių ir muzikantų, atstovaujančių nepriklausomas leidybines kompanijas arba apskritai neturinčių sutarčių. Būtent jie ir turėtų pabandyti tapti naujausiais Top 40-uko užkariautojais.
„Mums šioje grupėje prireiks daugiau nei milijono žmonių, kad sugebėtume užpildyti kiekvieną topo poziciją, taigi, dėl Dievo meilės, kvieskite savo draugus,“ rašoma šios „Facebook“ kampanijos puslapyje.
Iki kovo 23-osios dienos visi norintys atlikėjai gali siųsti savo kandidatūras, kurios vėliau bus įvertintos ir atrinktos.
Planuojama topų ataka turėtų įvykti šių metų birželio pradžioje.