Pirmoji žiemos bandymų sesija praėjo ne taip, kaip planavo Ferrari. Bolido elgesys posūkiuose neišsiskiria stabilumu, o vakar technikos direktorius Patas Fry pareiškė, kad kilo problemų su patikimumu. Nuvažiuotos distancijos atstumu Scuderia nenusileido tik HRT ekipai.
Fernando Alonso, Ferrari: „Iki Australijos dar toli, mūsų laukia dvi bandymų sesijos. Per keturias dienas mes padarėme rimtą pažangą. Gal tai nesimato pagal pasiektus rezultatus, bet pirmiausia, nežinau, kokios buvo sąlygos pirmas dvi dienas, o antra, turiu pasakyti, kad šiuo metu mes geriau suprantame bolidą.
Iki bandymų Barselonoje pasiruošime ženkliai geriau, būtent apie tai vakar kalbėjo Patas Fry. Atvažiavome į Jerezą tik preliminariai numanydami bolido elgesį, bet trasoje bolidas buvo kitoks. Ties tuo dirbome ir sugebėjome pasiekti daugiau trečią ir ketvirtą bandymų dienas, todėl pirmoji bandymų diena Barselonoje turi būti geresnis orientyras, negu pirmoji diena Jereze.
Šiuo metu esame ankstyvoje darbo su bolidu stadijoje, dar reikia daug padaryti. Šiandien bolidą suprantame 20%, o per kitas bandymų dienas reikia suprasti likusią dalį. Jereze komanda dėmesį skyrė aerodinamikos elementų efektyvumo studijavimui. Nuvažiavome daug ratų serijų pastoviu greičiu, kad surinktume reikiamą informaciją. Barselonoje susikoncentruosime ties sureguliavimais.
Mūsų laukia dar dvi bandymų serijos, viena mažiau, negu praėjusiais metais, todėl labai svarbu maksimaliai efektyviai išnaudoti kiekvieną dieną. Deja, šiandien per aštuonias valandas man pavyko nuvažiuoti tik 39 ratus, bet Barselonoje per dieną reikia nuvažiuoti ne mažiau šimto. Tik taip galima surinkti reikiamus duomenis.
Atrodo, komandai pavyko išspręsti problemas dėl padangų perkaitimo: bolidas leidžia pasiekti maksimumą pirmame greitame rate, kai praėjusiais metais mums tai padaryti nepavykdavo.“