• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Fernando Alonso, „Ferrari“: „Vakar vakare atvykau į Australiją. Tai pati ilgiausia kelionė šiais metais, nes reikia adaptuotis prie laiko juostų skirtumo: tarp Oviedo ir Melburno 10 valandų skirtumas.

Fernando Alonso, „Ferrari“: „Vakar vakare atvykau į Australiją. Tai pati ilgiausia kelionė šiais metais, nes reikia adaptuotis prie laiko juostų skirtumo: tarp Oviedo ir Melburno 10 valandų skirtumas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Visada mėgau atvažiuoti į šį miestą. Čia ypatinga aplinka, tokios ramybės ir atsipalaidavimo nesutiksi jokiame kitame pasaulio kampe. Atrodo, australai rado gero gyvenimo receptą. Taip, jie, kaip ir kiti, turi problemų, bet apie tai sunku spręsti esant čia tik 10 dienų. Tai mano nuomonė.

REKLAMA

Su nekantrumu laukiu pirmo lenktynių savaitgalio. Šiais metais turėjome mažiau laiko padirbėti su bolidu, negu įprastai: priešsezoniniai bandymai dar sutrumpėjo, o man mažai šešių dienų, kad patenkinčiau bolido vairavimo poreikį. Anksčiau dažnai sakiau, kad „Formulė-1“ vienintelis sportas, kuriame draudžiamos treniruotės. Įsivaizduokite, Nadalis su nauja rakete pasitreniruoja tik šešias dienas arba futbolininkas pasaulio čempionatui gauna pasiruošimui tik savaitę. Būtų smagu, jeigu mes galėtume ilgiau padirbėti bandymuose, bet dėl to nenoriu aukoti lenktynių kiekio, nes niekas negali būti palyginama su kova trasoje.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmų lenktynių artėjimas jau jaučiamas. Man trūksta jaudulio prieš kvalifikaciją ir įtempto starto laukimo, kai tuoj-tuoj užges šviesos. Jau senokai nejutau adrenalino antplūdžio artėjant prie pirmo posūkio. Iš tikrųjų, ilgiuosi visko, kas „Formulę-1“ daro įdomiu sportu.

Visada sunku daryti išvadas po bandymų: kiekviena komanda dirbo pagal savo programą, todėl negalima objektyviai palyginti rezultatų. Taip, mums dar reikia suprasti F2012 bolidą, padaryti jį konkurencingu, o man reikia adaptuoti vairavimo stilių: dėl prispaudžiamosios jėgos praradimo galinėje bolido dalyje ir naujų „Pirelli“ padangų debiutui sunkiau vairuoti bolidą, negu praeitais metais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Labai svarbu, kad mes žinome, kaip būtent reikia jį patobulinti, bet pirmose lenktynėse mums reikės sunkiai dirbti. Pirmiausia, reikia suprasti, kiek esame konkurencingi, o po to padaryti viską, kad iškovotume maksimumą taškų sezono pradžioje.

REKLAMA

Žinau, kad sirgaliai iš manęs laukia konkrečių pareiškimų, bet tiesą sakant, mes negalime pasakyti, kurią vietą užimame. Reikia palaukti šeštadienio vakaro, šeštos valandos arba net išvažiuojamųjų lenktynių pabaigos, kol sugebėsime atsakyti į šį klausimą.

Pradedant nuo lenktynių Melburne, kur susidarysime pirmą įspūdį apie jėgų pasidalinimą, komanda turi ramiai ir stabiliai judėti į priekį. Nustatę, kokią vietą užimame tarp varžovų, galėsime sau užduoti konkrečias užduotis. Galima būti tikriems dėl vieno dalyko: „Ferrari“ istorija ir pergalių alkis, kurį jaučia visi Scuderia darbuotojai, verčia mus stengtis pasiekti aukštų rezultatų dėl komandos, sirgalių ir partnerių. Tai galima pasakyti ir apie kiekvieną iš mūsų. Turime dirbti kartu, kad pasiektume nustatytus tikslus.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų