• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol F-1 pilotai sekmadienį Bahreine rengėsi ketvirtajam šių metų „Formulės-1“ etapui, jų ištikimi sirgaliai laikinojoje sostinėje irgi nedrybsojo priešais televizorių. Kauniečiai sėdo į kur kas mažesnius bolidus ir varžėsi gerokai trumpesnėje kartingo trasoje.
Įveikti tiek pat ratų, kiek tądien važiuoja F-1 lenktynininkai. Tai pagrindinė taisyklė, kuria vadovaujasi kauniečiai, nuo pat sezono pradžios dalyvaujantys „Vilko kartodromo Pergalė“ rengiamame „F1 čempionate“. Tarp kartingo entuziastų sekmadienį trasoje pasirodė ir keli Lietuvos automobilių sporte gerai pažįstami veidai – ralio lenktynininkai Vytautas Švedas ir Gintautas Šlepikas.
Šįkart jiems teko nuvažiuoti 57 ratus. Kartingo trasoje tai užtruko beveik pusvalandį, tai yra triskart trumpiau nei tikrosiose F-1 lenktynėse. Dėl to čia, skirtingai nei Bahreine, sportininkams nereikia keistis ratų ir piltis degalų. Kad lenktynėse netrūktų taktikos ir strateginių sprendimų, visi dalyviai turėjo užsukti į aptarnavimo zoną dviejų minučių poilsiui. Šįkart sustojimai vadinamajame pitlane varžybų lyderių rezultatams reikšmės neturėjo. Iškart po starto pirmavusi trijulė tokia pačia tvarka kirto ir finišo liniją.

Kol F-1 pilotai sekmadienį Bahreine rengėsi ketvirtajam šių metų „Formulės-1“ etapui, jų ištikimi sirgaliai laikinojoje sostinėje irgi nedrybsojo priešais televizorių. Kauniečiai sėdo į kur kas mažesnius bolidus ir varžėsi gerokai trumpesnėje kartingo trasoje.
Įveikti tiek pat ratų, kiek tądien važiuoja F-1 lenktynininkai. Tai pagrindinė taisyklė, kuria vadovaujasi kauniečiai, nuo pat sezono pradžios dalyvaujantys „Vilko kartodromo Pergalė“ rengiamame „F1 čempionate“. Tarp kartingo entuziastų sekmadienį trasoje pasirodė ir keli Lietuvos automobilių sporte gerai pažįstami veidai – ralio lenktynininkai Vytautas Švedas ir Gintautas Šlepikas.
Šįkart jiems teko nuvažiuoti 57 ratus. Kartingo trasoje tai užtruko beveik pusvalandį, tai yra triskart trumpiau nei tikrosiose F-1 lenktynėse. Dėl to čia, skirtingai nei Bahreine, sportininkams nereikia keistis ratų ir piltis degalų. Kad lenktynėse netrūktų taktikos ir strateginių sprendimų, visi dalyviai turėjo užsukti į aptarnavimo zoną dviejų minučių poilsiui. Šįkart sustojimai vadinamajame pitlane varžybų lyderių rezultatams reikšmės neturėjo. Iškart po starto pirmavusi trijulė tokia pačia tvarka kirto ir finišo liniją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

F1 kartingo cempionatas_1


Nugalėtoju tapo Alfredas Griškonis, po sėkmingos kvalifikacijos lenktynes pradėjęs iš „pole“ pozicijos. Antrą vietą užėmė G. Šlepikas, o ant trečiojo nugalėtojų pakylos laiptelio užkopė Gytis Gerdžiūnas. A. Griškonis neslėpė varžybų išvakarėse ir prieš kvalifikacijos startą atlikęs solidų „apšilimą“ treniruotėse. Pasak jo, prie kartingo vairo reikia praleisti nemažai laiko, kad įprastum važiuoti greitai ir stabiliai.
Jei Bahreine nugalėtoją Lewisą Hamiltoną ir antros vietos laimėtoją Kimį Raikkoneną skyrė beveik pusketvirtos sekundės, tai kartingo trasoje G. Šlepikas nuo lyderio atsiliko penkeriopai mažiau, vos 0,71 sek. Po finišo lenktynininkas juokavo, kad šį savaitgalį „Formulė-1“ varžybos galėjo tęstis bent 60 ratų. Tiek jam būtų užtekę pergalei: „Per vėlai pradėjau atakuoti Alfredą. Reikėjo važiuoti agresyviau vos tik jį pavijus, o aš norėjau kažkaip draugiškai, gražiai aplenkt. Nepavyko, nors trūko labai nedaug. Dar bent keli ratai ir tikrai būčiau ištaikęs progą išsiveržt į pirmą vietą.“

REKLAMA

F1 kartingo cempionatas_5


Už „Ferrari“ ekipą F-1 lenktynėse sergantis G. Šlepikas pergalę kartodromo trasoje jau yra pelnęs prieš tris savaites vykusiame Malaizijos GP etape, tad šįkart džiaugėsi savo komandos draugo laimėjimu. Tuo metu trečiasis prizininkas G. Gerdžiūnas šiame sezone į savo sąskaitą jau yra įsirašęs dvi pergales – pirmajame Australijos GP ir užpraeitą sekmadienį vykusiame Kinijos GP etape. Šįsyk jis pripažino stokojęs stabilumo: „Po finišo atidžiau pažiūrėjęs į savo ratų įveikimo laikus įsitikinau, kad jie išties netolygūs. Dar važiuodamas trasoje jaučiau, kad kai kuriuos ratus pavykdavo apvažiuoti greičiau. Lyderius vis pavydavau ir vėl atsilikdavau. Lenktynės – geriausia treniruotė. Pergalių dar bus.“
Trečią sezoną kartodrome rengiamo čempionato orgnizatoriai tikina turintys idėjų, kaip lenktynes padaryti dar realistiškesnes. Vienąkart jiems jau teko trasoje išlieti šiek tiek vandens, mat kaip tik tuo metu per tiesioginę transliaciją parodė, kad tikrosiose „Formulės-1“ lenktynėse prapliupo liūtis. Netrukus turėtų keistis ir kartingo trasa – vasarą keli čempionato etapai vyks „Vilko kartodrome“ lauke, prie „Žalgirio“ arenos.

REKLAMA
REKLAMA

F1 kartingo cempionatas_12


„Matome, kad čempionato lyderiai vis mainosi. Vadinasi, intriga auga. Ateityje turėtų būti dar įdomiau, nes šių „veteranų“ gretas netrukus papildys „Vilko kartodromo“ kartingo mokyklos auklėtiniai. Vaikai nuo šešerių metų kiekvieną savaitę po kelias valandas atkakliai treniruojasi, tad čia gali būti jų pirmosios rimtesnės varžybos. Pažiūrėsim, ar mūsų augantys talentai trasoje nesumaišys kortų patyrusiems vilkams. Taip pat tikimės trasoje pamatyti ir kitus kartingui neabejingus entuziastus“, – sako „Vilko kartodromo Pergalė“ vadovas Gintaras Kaminskas.
Kitas „F1 Vilko kartodromo“ čempionato etapas vyks gegužės 10 dieną. Tuomet kartingo lenktynininkai turės nuvažiuoti 66 trasos ratus, kaip ir tikrieji „Formulės-1“ pilotai, startuosiantys Ispanijos GP Barselonoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų