Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Tai bus ne pirmas „Lamborghini“ pasaulyje, kurio kėbulo būtų pagamintas iš anglies pluošto. Paskutinis toks - „Lamborghini Sesto Elemento“, tačiau tai buvo koncepcinis automobilis, kurį italai siūlė automobilių kolekcionieriams įsigyti už keletą milijonų eurų.
Tuo tarpu vien lenktyninių „Lamborghini“ modelių kūrimu užsiimanti „Reiter Engineering“, nusprendė pradžiuginti visus super-automobilių markės gerbėjus ir pristatė ribotos laidos „Extenso R-Ex“.
Iš esmės, tai „Lamborghini Gallardo LP560-4 GT3“, tačiau jo kėbulas buvo pagamintas iš anglies pluošto! „R-Ex“ su didžiuliais spoileriais ir kitais lenktyniniams automobiliams būdingais atributais sveria vos 1174 kilogramus.
„Reiter Engineering“ ruošiasi pagaminti tik 10 šio modelio vienetų, su kuriais galėsite dalyvauti įvairiose automobilių sporto varžybose. Vis dėlto, bolidą sukonstravę vokiečiai sako, jog „R-Ex“ geriausiai seksis „GT3“ tipo varžybose.
Tai bus ne pirmas „Lamborghini“ pasaulyje, kurio kėbulo būtų pagamintas iš anglies pluošto. Paskutinis toks - „Lamborghini Sesto Elemento“, tačiau tai buvo koncepcinis automobilis, kurį italai siūlė automobilių kolekcionieriams įsigyti už keletą milijonų eurų.
Tuo tarpu vien lenktyninių „Lamborghini“ modelių kūrimu užsiimanti „Reiter Engineering“, nusprendė pradžiuginti visus super-automobilių markės gerbėjus ir pristatė ribotos laidos „Extenso R-Ex“.
Iš esmės, tai „Lamborghini Gallardo LP560-4 GT3“, tačiau jo kėbulas buvo pagamintas iš anglies pluošto! „R-Ex“ su didžiuliais spoileriais ir kitais lenktyniniams automobiliams būdingais atributais sveria vos 1174 kilogramus.
„Reiter Engineering“ ruošiasi pagaminti tik 10 šio modelio vienetų, su kuriais galėsite dalyvauti įvairiose automobilių sporto varžybose. Vis dėlto, bolidą sukonstravę vokiečiai sako, jog „R-Ex“ geriausiai seksis „GT3“ tipo varžybose.