Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Koncepcija, kuri traukia daugelio automobilių entuziastų akis, rankas ir širdis. Nuo pat 1992 metų gyvuojanti modelių evoliucija gimė lenktynių trasose, o tiksliau ralio greičio ruožuose.
Šiuo metu prekybos salonuose pirkėjams siūloma įsigyti jau dešimtoji „Lancer" sportiškiausia evoliucija į kurią „Mitsubishi" sudėjo visas sukauptas žinias.
„EVO" koncepcijoje nuolatos šmeižuodavo keturių cilindrų motoras, keturių varomųjų ratų sistema ir sedano kėbulas. Kiekviena modelio evoliucija turėjo šias tris savybes, kurios su kiekviena karta pritraukdavo daugybę entuziastų ir gerbėjų.
Nors „Mitsubishi" ir pasitraukė iš pasaulio ralio čempionato, tačiau tai neužgesino „EVO" gerbėjų ugnelės.
Pastačius devintos ir dešimtos kartos modelius vienas šalia kito, pastebėsite, jog pasikeitimai ne tik vizualūs. Kitaip negu dešimtos kartos „EVO", devintukas neturi jokių elektronikos prižiūrimų žaisliukų, kurie tramdytų automobilį ar vairuotojo veiksmus.
Ne veltui devintoji modelio evoliucija tapo tokia geidžiama ir populiari tarp automobilių entuziastų.
Giriant devintosios kartos „EVO", netikėtai išdygsta Denas, kuris savo garaže turi ne ką kitą, o „EVO IX".
Denas teigia, jog savo gyvenime turėjo ne vieną ir ne du japoniškus automobilius, tačiau devintuką turi ilgiausią. Kodėl? Nes jis sugeba nupiešti didžiausią šypseną veide, kai atsisėdi už automobilio vairo.
Nors daugeliui atsisėdus net ir už standartinio devintuko vairo nejučiom pradėtų keistis veido mimika, tačiau Denas šį adrenalino gaminimo aparatą patobulino pagal savo skonį.
Denas sumontavo „Injector Dynamics" firmos 1000 cm3 purkštukus, „Buschur Racing" kuro pompą. Vienas didžiausių privalumų, kuriuos įvardija Denas, jog šis „EVO" mėgsta gerti „e85" rūšies benziną.
Kai šį žveriuką maitinti ekologišku ir draugišku gamtai „e85" rūšies benzinu, padidėja ne tik galia, bet ir sukimo momentas.
Denas neslėpdamas šypsenos ir pasididžiuodamas teigia, jog jo devintuko variklis išvysto maždaug 500 arklio galių. Visgi jis priduria, jog yra matęs šių devintukų ir su 700 arklio galių jėgainėmis, kurios buvo modifikuotos minimaliai.
Didelė variklio perduodama galia neišveda iš proto išmaniosios keturių varomųjų ratų sistemos, kuri atrodo laisvai susidorotų ir su didesne variklio galia.
Paklaustas apie ateities planus, Denas staiga suglumsta ir pradeda išsisukinėti. Denas teigia, jog šiuo metu jam devintukas yra tobula mašina. Kaip sakoma nei pridėsi, nei atimsi.
Ką jūs jo vietoje darytumėte?
Koncepcija, kuri traukia daugelio automobilių entuziastų akis, rankas ir širdis. Nuo pat 1992 metų gyvuojanti modelių evoliucija gimė lenktynių trasose, o tiksliau ralio greičio ruožuose.
Šiuo metu prekybos salonuose pirkėjams siūloma įsigyti jau dešimtoji „Lancer" sportiškiausia evoliucija į kurią „Mitsubishi" sudėjo visas sukauptas žinias.
„EVO" koncepcijoje nuolatos šmeižuodavo keturių cilindrų motoras, keturių varomųjų ratų sistema ir sedano kėbulas. Kiekviena modelio evoliucija turėjo šias tris savybes, kurios su kiekviena karta pritraukdavo daugybę entuziastų ir gerbėjų.
Nors „Mitsubishi" ir pasitraukė iš pasaulio ralio čempionato, tačiau tai neužgesino „EVO" gerbėjų ugnelės.
Pastačius devintos ir dešimtos kartos modelius vienas šalia kito, pastebėsite, jog pasikeitimai ne tik vizualūs. Kitaip negu dešimtos kartos „EVO", devintukas neturi jokių elektronikos prižiūrimų žaisliukų, kurie tramdytų automobilį ar vairuotojo veiksmus.
Ne veltui devintoji modelio evoliucija tapo tokia geidžiama ir populiari tarp automobilių entuziastų.
Giriant devintosios kartos „EVO", netikėtai išdygsta Denas, kuris savo garaže turi ne ką kitą, o „EVO IX".
Denas teigia, jog savo gyvenime turėjo ne vieną ir ne du japoniškus automobilius, tačiau devintuką turi ilgiausią. Kodėl? Nes jis sugeba nupiešti didžiausią šypseną veide, kai atsisėdi už automobilio vairo.
Nors daugeliui atsisėdus net ir už standartinio devintuko vairo nejučiom pradėtų keistis veido mimika, tačiau Denas šį adrenalino gaminimo aparatą patobulino pagal savo skonį.
Denas sumontavo „Injector Dynamics" firmos 1000 cm3 purkštukus, „Buschur Racing" kuro pompą. Vienas didžiausių privalumų, kuriuos įvardija Denas, jog šis „EVO" mėgsta gerti „e85" rūšies benziną.
Kai šį žveriuką maitinti ekologišku ir draugišku gamtai „e85" rūšies benzinu, padidėja ne tik galia, bet ir sukimo momentas.
Denas neslėpdamas šypsenos ir pasididžiuodamas teigia, jog jo devintuko variklis išvysto maždaug 500 arklio galių. Visgi jis priduria, jog yra matęs šių devintukų ir su 700 arklio galių jėgainėmis, kurios buvo modifikuotos minimaliai.
Didelė variklio perduodama galia neišveda iš proto išmaniosios keturių varomųjų ratų sistemos, kuri atrodo laisvai susidorotų ir su didesne variklio galia.
Paklaustas apie ateities planus, Denas staiga suglumsta ir pradeda išsisukinėti. Denas teigia, jog šiuo metu jam devintukas yra tobula mašina. Kaip sakoma nei pridėsi, nei atimsi.
Ką jūs jo vietoje darytumėte?