Parėjusį savaitgalį Čekijos „Nova Paka“ trasoje surengtos ketvirtojo etapo kovų pradžia taip pat nežadėjo nieko gero. Vietiniai kroso meistrai kvalifikaciniuose važiavimuose leido suprasti, kad nepakęs nei vieno trasoje sugebančio judėti greičiau už juos ir stabdys visomis įmanomomis priemonėmis. Ką tai reiškia P. Pleskovas pajuto nuo pat kontrolinių važiavimų, kai kilo rimtų abejonių kodėl oficiali laiko matavimo įranga fiksuoja skirtingus rezultatus, nei mato visą trasą apsėdusi žiūrovų armija – Paulius akivaizdžiai artėja prie anksčiau trasoje pasirodžiusių varžovų, tačiau jo rato įveikimo laikai kažkodėl prastesni.
Vėliau kvalifikacinių važiavimų metu klaipėdiečio „Ford Focus“ kaip per „bulių kautynes“ audė iš pradžių Otakar Vyborny, vėliau M. Samohylas. Šių atakų rezultatas – išmušti galiniai ratai ir taip „pagerinta“ važiuoklės geometrija, kad norėdamas įveikti posūkius Paulius buvo priverstas rankiniu standžiu koreguoti trajektoriją. Neapsikentęs tokių triukų, su automobilio viduje esančios kameros užfiksuotais vaizdais P. Pleskovas nukeliavo pas teisėjus ir paprašė jų įvertinti ar stabdymo būdas „atsitrenkiant į geresnėje pozicijoje važiuojantį varžovą“ iš tiesų atitinka FIA skelbiamas taisykles ir nuo šiol yra legalus? Arbitrai išklausė pretenzijas ir liepė laukti, tačiau galutinis jų verdiktas paliko be žado: kadangi organizatorių filmuotoje medžiagoje kaip tyčia „nieko tokio“ nesimato, o teisėjas bokštelyje – koks sutapimas – taip pat kaip tyčia buvo nusisukęs ir nieko nematė, lietuvis savo pretenzijas gali susikišti ten kur saulė niekada nešviečia...
Telefonu pasakodamas apie šiuos nuotykius P. Pleskovas prisipažino, kad tuo metu viską, kas prasideda raide „č“ buvo pasiruošęs sudraskyti į smulkius skutelius. Emocijoms kiek atslūgus klaipėdietis būtent taip ir padarė.
„Po kiekvieno važiavimo organizatoriai bandydavo lyginti molingoje trasoje atsiveriančias duobes ir, kovodami su dulkėmis, gausiai laistė gruntą. Dėl pastarosios priežasties keliose pavojingose vietose susiformavo balos, vertusios keisti trajektoriją ar važiavimo stilių. Iš pirmosios eilės finale startavę čekai nenorėjo daryti nei vieno, nei kito, todėl jau trečiame posūkyje lyderių – Vaclavo Fejfar su M. Samohylu mašinos susikibo šonais ir plojosi į atitvarus. Po tokios jų dovanėlės man beliko laimėti finalą, ką sėkmingai padariau. Išvada – Dievas yra!,“ – džiaugėsi P. Pleskovas.
Antrąją vietą šiame etape sugebėjo užimti kroso profesionalė iš Vokietijos Grit Hennersdorf su „CitroenDS3“, o trečias finišą pasiekė pirmenybių lyderis O. Vyborny („Mitsubishi Mirage“). Taip susiklosčius įvykiams Paulius užsidirbo 31 tašką ir stipriai pataisė situaciją bendroje įskaitoje. Nors po keturių etapų klaipėdietis liko penktas, dabar lyderiai pasiekiami ranka.
Rezultatai po keturių 2016-ųjų Europos automobilių kroso čempionato etapų:
1. 209 FEJFAR Václav CZE „Škoda Fabia“ 118 (taškų)
2 . 201 VÝBORNÝ Otakar CZE „Mitsubishi Colt“ 114
3. 204 SAMOHÝL Martin CZE „Škoda Fabia“ 103
4. 203 FUČÍK Aleš CZE „Škoda Fabia“ 88
5. 202 PLESKOVAS Paulius LTU „Ford Focus“ 85
6. 210 HENNERSDORF Grit DEU „Citroen DS3“ 61
7. 216 ČERVENÝ Lukáš CZE „Škoda Fabia“ 58
8. 206 BROŽEK Jan CZE „Škoda Fabia“ 54
9. 224 VAN KURINGE Rob NLD „Škoda Fabia 2000“ 44
10. 2015 KIS Adam HUN „Mitsunbishi Colt“ 44