Bendrovės "Visa" duomenimis, europiečiai pradėjo gerokai aktyviau naudoti bendrovės kredito korteles apsipirkti internete. 2002 metų pabaigoje, palyginti su atitinkamu 2001 metų laikotarpiu, pardavimų per internetą apimtys padidėjo daugiau nei dukart. Nuo 2002 metų spalio iki gruodžio su "Visa" kortelėmis internete buvo išleista 2,57 milijardo eurų (2,76 milijardo JAV dolerių).
Palyginti su paskutiniu 2001 metų ketvirčiu, prieaugis sudarė 136 procentus.
Augimo sparta skirtinguose rinkos sektoriuose sparčiai skiriasi. Sparčiausiai pardavimai augo turizmo, kelionių ir pramogų sektoriuje - prieaugis šiame segmente sudarė 531 proc., palyginti su paskutiniu 2001 metų ketvirčiu. Lėktuvų bilietų pardavimai internete padidėjo 13 kartų, o išlaidos automobilių nuomai padidėjo daugiau kaip 9 kartus. Mažiausiai paaugo pardavimai paslaugų sektoriuje - "vos" 57 procentais.
Kaip rašo BBC, analitikai pažymi, jog turizmo ir kelionių dalis bendroje interneto pardavimų struktūroje vis dar yra palyginti nedidelė. Savo ruožtu pardavimai internete sudaro tik menką bendros Europos mažmeninės prekybos struktūros dalį.
ELTA