Arenose kiekvienas rungtynes stebi vidutiniškai 8810 krepšinio sirgalių. Tai – didžiausias lankomumo rodiklis lygos istorijoje, viršijantis nepilno 2019–2020 m. sezono skaičių – 8739.
Didžiausias skaičius per bet kurį sezoną iki šiol buvo 2017–2018 m. – 8 413 žiūrovų per rungtynes.
Eurolygos atstovai skelbia, kad „Žalgirio“ arena yra antra lankomiausia tarp Eurolygos klubų (vidutiniškai 14 548 sirgaliai rungtynėse) ir nusileidžia tik pirmoje vietoje esantiems Belgrado „Partizan“ fanams (16 351).
Trečioje vietoje pagal rungtynių lankomumą rikiuojasi Stambulo „Anadolu Efes“ sirgaliai (13 939).
In one of the most competitive EuroLeague seasons ever, we take a look at previous campaigns and how it stacks up 👀📊
But first, here are the TOP 10 Clubs with highest average attendance from this season 👏#EveryGameMatters pic.twitter.com/EhukZs4J5wREKLAMAREKLAMA— Turkish Airlines EuroLeague (@EuroLeague) January 18, 2023
Susidomėjimo lygis lygoje ir toliau tik kyla. Šis sezonas ne tik yra labiausiai subalansuotas, tačiau ir puikiai atspindi teiginį, kad „kiekvienos rungtynės yra svarbios“.
Po 171 rungtynių, sužaistų per 19 raundų, galima matyti labiausiai subalansuotą turnyrinę lentelę. Keturios komandos (AS „Monaco“, „Barcelona“, Stambulo „Fenerbahče“ ir Pirėjo „Olympiacos“) dalinasi antrąja vieta ir vos viena pergale atsilieka nuo dabartinės lyderės Madrido „Real“, kuri turi 13 pergalių.
Taip pat pirmą ir aštuntą – atkrintamųjų slenksčio – vietas skiria tik 3 pergalės. Aštuntą vietą su 10 pergalių dalinasi Stambulo „Anadolu Efes“, Tel Avivo „Maccabi“ ir Belgrado „Crvena Zvezda“ komandos. „Žalgiris“ šiuo metu šeštą vietą dalinasi su Vitorijos „Baskonia“ ir turi po 11 pergalių.