„Volvo“ savo naująjį „FH“ pristatė 2012 m. rugsėjo pradžioje. Šiuo metu jie pradedami gaminti, o klientai jų galėtų tikėtis pavasario pabaigoje ar vasaros pradžioje. Variklių galia sieks nuo 420 iki 750 A. j. Automatinė greičių dėžė „I – shift 2“ turės 12 pavarų. Esminis dalykas į kurį reikia atkreipti dėmesį – dviguba šios greičių dėžės sankaba ir nepriklausoma priekinė pakaba. Scania „R“ serijos vilkikų kabinos atnaujintos jau seniai. Pirmieji du „Euro 6“ varikliai yra 440 ir 480 A. j. bei montuojami su „Opticruise“ pavarų dėžėmis. Jie buvo pristatyti 2011 m. pabaigoje tiesioginės transliacijos internete metu. Šiuo metu jau galima įsigyti „Scania“ su „Euro 6“ varikliais. Iveco Italai rinką bandys užkariauti su naujuoju „Stralis Hi-Way”. Vilkikas pristatytas praėjusią vasarą. Pavasarį šį vilkiką jau bus galima išvysti keliuose. 310 – 560 A.j. „Euro 6“ varikliai bus montuojami su trijų tipų pavarų dėžėmis: 6 arba 9 laipsnių mechanine, pusiau automatine „Eurotronic“ arba automatine 6 laipsnių „Allison“.
Tiems kurie mėgsta rinktis iš maksimalaus kiekio vilkikų, reiktų luktelti iki žiemos, kuomet savo vilkiką pristatys „Renault“. Visi kiti nekantraujantys vežėjai naujuosius „Euro 6“ standartus atitinkančius vilkikus gali savo parkuose turėti jau vasarą. Rinktis tikrai bus iš ko. Tiesa, ir pardavėjai ir vežėjai naujųjų vilkikų galimybes kol kas vertina pakankamai atsargiai. Tikimasi, kad metų pabaigoje vežėjai skubės įsigyti gerokai pigesnius „Euro 5“ standarto vilkikus ir esant finansiniams pajėgumams pirks jų šiek tiek daugiau nei reikia. Realius „Euro 6“ vilkikų pardavimo lyderius galima bus aptarinėti ne anksčiau kaip kitų metų vasarą. Tuomet jau visi didieji rinkos žaidėjai siūlys naujausius savo modelius, o vežėjams beliks išsirinkti jiems labiausiai tinkantį ir patinkantį. „Euro 7“ nužudys „Euro 6“? Apie šį standartą žinoma nedaug. Jis turėtų įsigalioti 2017 arba 2018 m. Transporto srities specialistai kalba, kad nemažai vežėjų iki to laiko stengsis važinėti „Euro 5“ standartą atitinkančiais vilkikais, kurie turėtų būti pagaminti 2012 ar 2013 m. Kodėl? Visų pirma, Europoje kaip prioritetas „Euro 7“ standartui pasirinktas išmetamų anglies junginių mažinimas. Tad naujame standarte neabejotinai bus reikalavimas sumažinti CO2 kiekį. Mažesnis CO2 kiekis reiškia ir proporcingai mažesnes dyzelinio kuro sąnaudas. Galbūt „Euro 7“ vilkikai kainuos brangiau, bet važinėti su jais bus tikrai pigiau nei su „Euro 6“. Antra priežastis, jau minėta didesnė „Euro 6“ kaina, jei lygintume ją su „Euro 5“ modeliais ir kol kas minimalios nuolaidos jo eksploatacijai: kelių mokesčiai ir t.t.