„Dalyviai jau seniai kalba, kad visus etapus reikia kelti į Estiją. Visiems labai patinka ši trasa. Manau, kad darydami du etapus ten, du etapus namų trasoje Kačerginėje turėsime puikų balansą – laimingus dalyvius ir gerais įspūdžiais pamaitintus žiūrovus. Jų vietoje ypač laukčiau gegužės 21-22 vyksiančio festivalio Kačerginėje“, – sako „Autoplius Fast Lap“ organizatorius Giedrius Čenkus.
Lenktynių formatas lieka nepakitęs – kam taisyti, jei jis nesulūžęs. Vyks greičiausio rato „Time Attack“ kovos, kurių kulminacija – superfinalas „Super Lap“, vieno greito rato galimybė. Įtempta kova nusimato ir tarp standartinių automobilių „Steet“ klasėje, ir tarp išskirtinai lenktynėms skirtų „PRO“ klasės automobilių. Taip pat, karštos „Wolf Race“ lenktynės, kuriose dalyviai skirstomi į du divizijonus, o kiekviename etape vyks net keturi važiavimai. Jau Estijoje žiūrovų ir dalyvių laukia kupina veiksmo lenktynių diena – nuo ryto iki vakaro.
Aštrios gatvės kovos
Patobulėję „Street“ klasės dalyviai verti atskiros temos. Primename, kad praėjusiais metais, dėl permainingų oro sąlygų, būtent „Street“ klasės dalyvis Dainius Kablys su „Mitsubishi Lancer Evo X“ įveikė greičiausią Pernu trasos ratą ir namo išvažiavo su keturiomis „Michelin“ padangomis, skiriamomis pačiam greičiausiam etapo dalyviui. Šiais metais scenarijus gali pasikartoti, nes meteorologai nežada lengvų sąlygų, o ir kiti „Street“ klasės dalyviai D.Kabliui sudarys rimtą konkurenciją. Bus įdomu pamatyti kiek greiti bus tokioms užduotims gimę „Porsche“ automobiliai. „Lenktynėse turėsime du bene identiškus automobilius – pačias greičiausias „Porsche 911“ versijas „GT3 RS“. Vienu važiuos lietuvis Marius Bartkus, kitu – verslininkas, geriausio 2013 metų Estijos startuolio (start-up, red.past.) įkūrėjas estas Thomas Padovanis.
„Volkswagen“ ir „Pakalikai“
Neatsirastų lenktynininko, kuris nelaukia „Autoplius Fast Lap“ pradžios, tačiau jau yra tokių, kuriems iš nekantrumo svyla trinami delnai. Žiemą jų garažuose vyko rimti darbai. Tiesa, Tauro Tunylos atveju darbai vyko dar ir Autoplius.lt portale. Bent trejus metus važiavęs su „Mazda Miata“ automobiliu važiavęs ir praėjusiais metais puikiai pasirodęs lenktynininkas greičiausią „Autoplius Fast Lap“ kabrioletą pardavė ir šių metų sezonui pasiruošė kitą automobilį – „Volkswagen Lupo GTI“.
Nestandartiniu ėjimu, kai naujas automobilis yra mažesnis, lėtesnis ir silpnesnis, T.Tunyla kelia koją į labai konkurencingą R1600 klasę, kurioje tradiciškai dėl pergalės kovoja „Honda Civic“ automobiliai. Bet su 190 AG „Volkswagen Lupo“ varikliu ir mažu svoriu T.Tunyla turėtų įsimaišyti į kovą dėl pergalės.
Beje, tas „Volkswagen Lupo“ atrodo puikiai – apklijuotas kino teatruose cunamį sukėlusiais „Pakalikų“ personažais. Kaip sako pats lenktynininkas, gana būti rimtam, reikia žiūrovams kelti šypsenas.
„Art Car“ bet ne BMW
Tuo tarpu K. Pelanį per žiemą įkvėpė garsioji „BMW Art Car“ kolekcija, tiksliau – 2010 metais menininko Jeffo Koonso teptuku išdailintas BMW M3. Tas greičio spalvas jis perkėlė ant savojo „Honda Civic“. Linkime, kad jie kitą etapą pasiektų be įbrėžimo ir įrodytų, kad trasoje svarbu ir estetika. Greitas automobilis turi būti gražus.
Vėją valdantis „Audi S2“
Greitame Pernu žiede ir įmantriuose posūkiuose savo žiemos namų darbus galės pasitikrinti Edvinas Einikis. Savo galingajai „Audi S2” jis ne tik pakeitė spalvą iš geltonos į skaisčiai mėlyną, tačiau pritaikė agresyvią oro srautų nukreipimo inžineriją. Sklando legendos, kad technikai atsidavęs pilotas, net nebuvo prisėdęs prie Velykų stalo. Viskas dėl to, kad jo bolidą papuoštų masyvūs sparnai, laiptelį mechanikui primenantis priekinis oro skirstytuvas ir jau suoliuku vadinamas galinis aptakas.
Dramblys kambaryje
Vienas žiemos namų darbų projektas išsiskiria iš kitų. Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasos rekordą praėjusiais metais pasiekęs Paulius Insoda užleidžia vairuotojo vietą kitam kauniečiui Dainiui Matijošaičiui. Pedantų iš „Xtra Racing“ paruoštas „Mitsubishi Lancer Evo“ iš geltono pavirto mėlynu, bet tai nekeičia fakto – šiais metais jis nori nugalėti viską.
Beje, didžiausia „PRO“ klasės naujovė – dalyviams pirmą kartą „Autoplius Fast Lap“ istorijoje leidžiama važiuoti lenktynėms skirtomis „Slick“ tipo padangomis.
„Dalyviai konstruoja trasos rekordus mušančius automobilius, todėl riboti jų ir versti naudoti lėtesnes „Semi Slick“ padangas tapo neprasminga. Ilgas valandas ir dienas kurdami automobilius, šiais metais trasose jie galės parodyti absoliučiai geriausius jiems įmanomus laikus. Auga mūsų dalyvių profesionalumas, auga ir mūsų techninis reglamentas“, – sako „Autoplius Fast Lap“ organizatorius Giedrius Čenkus.