Šiais metais „Antėja.lt Racing Team“ ekipai itin nesėkmingai susiklostė „Aurum 1006 km“ lenktynės Palangoje. Didžiąją varžybų dieną komanda įveikė vos 17 ratų ir tuomet paskutinį atodūsį išleido jų BMW variklis. Nors toks apmaudžiai ankstyvas pasitraukimas iš lenktynių gerokai nuvylė komandą, tačiau ši nesėkmė buvo greit pamiršta ir mechanikai ėmė ruošti trijų litrų darbo tūrio, dviem turbinomis aprūpintą variklį kitoms lenktynėms.
„Apmaudu, kad Palangoje mums nepavyko daug pavažiuoti. Varžybos, sprendžiant pagal jų eigą, pagal tiek, kiek įvykių buvo trasoje, mums būtų buvusios tik į naudą. Buvo daug geltonų vėliavų, saugos automobilio fazių. Tikėtina, kad būtume lenktynes pabaigę aukštose pozicijose. Turėjome joms gerą strategiją, gerus vairuotojus. Pozityviai tuomet nuteikė ir 1 min. 19 sek. rezultatas kvalifikacijoje. Tačiau mūsų planams išsipildyti nebuvo lemta, bet dabar turime žiūrėti į priekį“, - sakė ekipos vadovas Linas Vaina.
Pagal lenktynių kalendorių, kitas ekipos startas įvyks jau artėjantį savaitgalį Estijoje. Parnu trasoje rengiamos šešių valandų ištvermės lenktynės, kuriose „Antėja.lt Racing Team“ komanda startuos jau perrinktu ir sutvarkytu varikliu bei laiko patikrinta vairuotojų sudėtimi. Komandos vadovo funkcijos vėl patikėtos Linui Vainai, o pasikeisdami vairuotojo poziciją užims Rimas Cesiulis, Vidas Gedutis ir Audrius Gricius.
Komandos vadovas Linas Vaina neslepia, kad lenktynės šįkart bus išties intriguojančios, mat dyzelinių automobilių įskaitoje startuos svečiai iš Suomijos. Būtent aplenkti šių šalių atstovus ir yra pagrindinis „Antėja.lt Racing Team“ komandos tikslas. Komanda taip pat tikisi patekti ir į bendrosios įskaitos dešimtuką, kur dėl vietos teks kovoti su pačiais galingiausiais lenktynių savaitgalio Estijoje automobiliais. Nors ši užduotis bus gerokai sunkesnė nei pergalė klasėje, tačiau komanda praeityje jau yra įrodžiusi, kad viskas įmanoma.
„Šįkart būsime vienintelė komanda dyzelinių automobilių įskaitoje iš Lietuvos. Skambinome varžovams iš „Citus Racing“ komandos, tai jie šias lenktynes praleis. Daugiau dyzelinių automobilių iš Lietuvos nebus, bet turėsime dvi rimtas komandas iš Suomijos. Savo klasėje norime pasiekti pirmą vietą, nes čia vyksta čempionato etapas, todėl svarbūs ir metiniai taškai. Absoliučioje įskaitoje norėtume papulti į dešimtuką. Žinome, kad tikrai nebus lengva, bet mes nusiteikę pozityviai. Prieš keletą metų Estijoje esame įrodę, kad su dyzeliniu automobiliu galima patekti į prizininkus – užėmėme trečią vietą absoliučiai“, - sakė ilgametis komandos vadovas Linas Vaina.
Komandos vadovas Linas Vaina tvirtina, kad lenktynių Estijoje metu prognozuojamas lietus. Tokia informacija yra palanki „Antėja.lt Racing Team“ komandai, kadangi ant šlapios dangos mažiau įtakos turi automobilių galingumas, o pirmuoju smuiku groja vairuotojų meistriškumas.
„Estijos trasa visiems mūsų komandos vairuotojams jau yra puikiai pažįstama. Ji – pati geriausia Baltijos šalyse. Žinoma, mes tikimės lietaus, nes tuomet varžovai su greitais automobiliais yra šiek tiek lėtesni. Tačiau kokios sąlygos bebūtų, mūsų tikslai nuo to nesikeičia. Norime laimėti dyzelinių automobilių klasėje ir patekti į bendrosios įskaitos TOP10“, - sakė Linas Vaina.