Dešimtadalis estų akcijų metu perka jiems nereikalingus nukainotus maisto produktus, paaiškėjo po „TNS Emor“ atliktos apklausos. Prieš keletą metų taip elgėsi net penktadalis estų.
REKLAMA
REKLAMA
„TNS Emor“ teigia, kad nuo to laiko žmonės tapo taupesni ir griežčiau planuoja savo išlaidas.
REKLAMA
29 proc. apklaustųjų teigė, kad stengiasi neiti į parduotuves, kuriose tuo metu vyksta nuolaidų akcijos.
Kita vertus, 73 proc. apklaustųjų mano, kad nuolaidų akcijos padeda jiems sutaupyti, o 52 proc. apklausos dalyvių sakė tikį, kad jos suteikia galimybę įsigyti daugiau maisto produktų ateičiai. 28 proc. apklaustųjų prisipažino, kad akcijų metu užeina į parduotuves, kuriose paprastai nesilanko.
REKLAMA