Šią salę apžiūrėti galima per maždaug vieną valandą. Jeigu norite skirti daugiau dėmesio kiekvienam parodoje stovinčiam egzemplioriui, tada jūs greičiausiai prarasite dvi valandas, tačiau net ir šį trumpą laiko tarpą lentelių su užrašu „Parduota“ skaičius didėjo milžiniškais tempais.
Dienos pradžioje apsilankę šioje salėje ir apžiūrėję visus eksponatus, po keletos valandų į ją sugrįžome ir pamatėme, jog per tą laiką klasikinių automobilių mylėtojai sugebėjo įsigyti net dešimt mašinų. Iškart reikėtų pridurti, jog pigiausias automobilis šioje parodoje kainavo 14 tūkst eurų. Už šią sumą buvo galima įsigyti neblogos būklės „MG B“ kabrioletą. Tuo tarpu tokie automobiliai kaip „Lancia Delta Integrale“, „Mercedes Benz SL“, „BMW M5“, „Jaguar MK II“ ar „Maserati Ghibli“ buvo parduodami už maždaug 70 - 95 tūkst. eurų sumą. Tačiau niekas neprilygo legendiniam „Mercedes Benz 300 SL“, kuris buvo parduodamas už 1.5 mln. eurų!
Tuo turbūt stebėtis nereikėtų, tačiau 90% salėje eksponuotų automobilių buvo kadaise pagaminti Vokietijoje. Toks reiškinys yra normalus ir puikiai suprantamas. Kiekvienas vokietis svajoja savo garaže turėti klasikinį „Porsche“, „Mercedes Benz“, „Audi“ arba „BMW“ markės automobilį.
Vis dėlto, ar būtų galima išskirti vieną gamintoją? Tiesą sakant, būtų galima išskirti du gamintojus - „Porsche“ ir „Mercedes Benz“. Klasikinių automobilių salėje šios markės mašinų buvo daugiausiai. Kad ir kur pasisuksi, išvysi bent vieną „Porsche 911“ arba septintame, aštuntame ar devintame dešimtmetyje pagamintą „Mercedes Benz“. Vienas ryškesnių „Mercedes Benz“ markės logotipą dėvėjusių eksponatų - „560 SEL“.
Kad ir kaip stipriai gerbtume vokiškų automobilių kūrėjus, tačiau mūsų akys krypo į egzotiką - tikrąją ta žodžio prasme. Mūsų akys krypo į automobilius, kurių plakatus kabinome ant savo kambario sienų. Tai - „Lamborghini Countach“, „Citroen SM“, „Jaguar E-Type“ ar „Bizzarrini GT Europa“. Pastarasis automobilis buvo vienas įdomesnių eksponatų, kurį įvertino ir Eseno automobilių parodos organizatoriai. Šiam sportiškam kupė buvo įteiktas geriausio klasikinio automobilio apdovanojimas.
„Bizzarrini GT Europa“ automobilį sukūrė žmogus, kuris buvo atsakingas už daugelio „Ferrari“ modelių kūrimą. Vienas ryškiausių ir žinomiausių Giotto Bizzarrini kūrinių buvo „Ferrari 250 GTO“, kuris šiais laikais vertinamas 10, 20 ar net 30 milijonų eurų.
Nesvarbu kiek kartų praeitume pro šį automobilį, beveik kiekvienas žmogus apžiūrinėjęs „Mercedes Benz 300 SL“ ištardavo vieną ir tą pačią frazę - „Gott verdammt“ arba velniai rautų. Didžiulį įspūdį palieka ne tik automobilio išvaizda ar įvairios smulkios detalės, bet kaina.
Net ir pasiturinčiam vokiečiui atrodė, jog daugiau kaip 1 mln. eurų už tokį automobilį yra pakankamai didžiulė suma. Tačiau pažvelgus į automobilį - supranti, jog šis „300 SL“ yra vertas kiekvieno prašomo euro. Juk tai pirmasis superautomobilis pasaulyje!