UAB „EPASAS.LT“ valdomi portalai vasarį pasiekė daugiau interneto vartotojų negu Delfi.lt ir One.lt. Bendras Epasas.lt reklamos sistemai priklausančių portalų pasiekiamumas vasarį, remiantis rinkos tyrimų agentūros Gemius Audience duomenimis, buvo 57,64% Lietuvos interneto auditorijos. Artimiausi konkurentai Delfi.lt ir One.lt atitinkamai pasiekė 57,33% ir 56,07% interneto vartotojų.
„Teigiamai vertiname šiuos rezultatus ir planuojame toliau stiprinti lyderio pozicijas. Veiklos pradžioje daugiausia dėmesio skyrėme techniniam projektų atnaujinimui. Šis etapas jau yra baigtas ir dabar koncentruojamės ties turinio kokybe bei naujų paslaugų diegimu. Taip pat skiriame dar daugiau dėmesio savireklamai, bendradarbiaujame su didžiaisiais media kanalais. Todėl projektų lankomumas ir toliau kils.“ – teigė UAB „EPASAS.LT“ direktorius Elvijus Gudžiūnas.
UAB „EPASAS.LT“ į interneto reklamos rinką įžengė 2008 m. pradžioje. Įmonės valdoma reklamos sistema jungia 24 portalus, tarp jų yra naujienų portalas Balsas.lt, socialiniai tinklai Klase.lt ir Pazintys.lt, moterims skirtos svetainės Mama.lt ir Eli.lt, specializuoti projektai Krepsinis.net bei Spekuliantai.lt, skelbimų portalai Skelbimai.lt bei Skelbikas.lt ir kiti projektai. Vasarį prie UAB „EPASAS.LT“ reklamos sistemos prisijungė į lankomiausių Lietuvos tinklalapių dvidešimtuką patenkantis Mokslai.lt. Artimiausiu metu planuojamas dar kelių didelių projektų prisijungimas.
„Mūsų grupės valdomi portalai orientuoti į labai įvairias auditorijas. Pasiekiame beveik 58% Lietuvos interneto vartotojų. Todėl reklamos užsakovams galime pasiūlyti efektyviausius sprendimus“ – konstatavo E.Gudžiūnas.