„Elektrinės transporto priemonės yra svarbi naujovė, turinti didelį rinkos potencialą“, – pažymi europarlamentarai. Priimtoje rezoliucijoje jie ragina sudaryti sąlygas bendrajai elektrinių transporto priemonių rinkai suformuoti ir drauge išvengti neigiamo socialinio poveikio, ypač užimtumui.
„Elektrinės transporto priemonės ir iš elektros tinklo įkraunamos hibridinės priemonės yra geras pasirinkimas“ siekiant mažinti anglies dvideginio išlakas ir triukšmą, taip pat efektyviau naudoti energiją, pažymi europarlamentarai. Kadangi daugelyje tankiai gyvenamų Europos miestų jiems yra tinkamos sąlygos, „Europos gamintojai turi galimybę pirmieji tapti rinkos lyderiais“. Vis dėlto norint, kad elektrinės transporto priemonės sėkmingai patektų į rinką, svarbu mažinti jų kainą ir toliau plėtoti jų technologijas. EP pabrėžia, kad elektrinio mobilumo plėtojimas turėtų apimti ne tik elektromobilius, bet ir elektrinius motociklus, tramvajus, traukinius ir kitas transporto priemones.
Parlamentas pritaria Komisijos siekiui iki 2011 m. nustatyti bendrą elektros įkrovimo transporto priemonėse standartą, taip pat ragina imtis veiksmų nustatyti bendruosius elektromobilių infrastruktūros, matuoklių ir kitų technologijų standartus. Savo ruožtu Parlamentas ragina iš anksto numatyti priemones, leisiančias apsaugoti įprastos automobilių pramonės darbuotojus nuo nedarbo, jei būtų masiškai pereinama prie elektromobilių.
Parlamentas ragina ES valstybes pamažu pakeisti savo viešąsias paslaugas teikiančias vidaus degimo variklių transporto priemones elektrinėmis „ir taip viešaisiais pirkimais skatinti paklausą“. Valstybės taip pat turėtų parengti ilgalaikę mokesčių politiką „švarią energiją naudojančių automobilių naudojimui skatinti“, o Europos Komisija – „finansuoti elektros akumuliatoriams naudojamų žaliavų taikomuosius mokslinius tyrimus“.
Šį pusmetį ES Tarybai pirmininkaujanti Ispanija, turėdama mintyje kovą su klimato kaita, teikia pirmenybę elektrinių transporto priemonių kūrimui.