Tačiau štai ši „Golf GTI VR6“ yra kitoks. Pasak šio projekto autoriaus, kuris prie dirbo maždaug penkerius metus, automobilis buvo konstruojamas tam, jog vėliau galėtų juo džiaugtis tuščiuose užmiesčio keliuose.
Kadangi kiekvienas varžtelis ir kiekvienai smulkmenai buvo skiriamas didžiulis dėmesys, nereikėtų stebėtis, jog interneto bendruomenė dėl šio „Golf“ eina iš proto.
Kartais susidaro įspūdis, jog kiekvienas 9-o dešimtmečio „Volkswagen“ automobilių gerbėjas įsigijęs antros kartos „Golf“, „Jetta“ ar kurį nors kitą tautos automobilį, pasiraitoja rankoves, išlupa seną variklį ir į vietą sumontuoja ką nors egzotiškesnio ar įdomesnio.
Bene populiariausia „Golf“ modifikacija yra „VR6“ variklio įmontavimas į antros kartos „Golf GTI“ kėbulą. Tačiau nemažai tokių projektų autorių sumontavę į „Golf“ šešių cilindrų motorą, labai dažnai pamiršta vieną svarbiausių automobilio vietų - pakabą.
„Golf GTI“ visada buvo kuriamas dėl žvitraus, energingo ir smagaus valdymo. Kiekviena antros kartos „Golf GTI“ reklama akcentuodavo ne variklio galią, bet vairavimo malonumą. „Golf GTI“ reikia vairuoti, tačiau dauguma panašaus tipo projektų baigdavosi tuo, jog tik puikiai nuvažiuodavo iki parodos, o vingiuotesni kelio ruožai tapdavo tikru iššūkiu.
Kartais susidaro įspūdis, jog kiekvienas 9-o dešimtmečio „Volkswagen“ automobilių gerbėjas įsigijęs antros kartos „Golf“, „Jetta“ ar kurį nors kitą tautos automobilį, pasiraitoja rankoves, išlupa seną variklį ir į vietą sumontuoja ką nors egzotiškesnio ar įdomesnio.
Bene populiariausia „Golf“ modifikacija yra „VR6“ variklio įmontavimas į antros kartos „Golf GTI“ kėbulą. Tačiau nemažai tokių projektų autorių sumontavę į „Golf“ šešių cilindrų motorą, labai dažnai pamiršta vieną svarbiausių automobilio vietų - pakabą.
„Golf GTI“ visada buvo kuriamas dėl žvitraus, energingo ir smagaus valdymo. Kiekviena antros kartos „Golf GTI“ reklama akcentuodavo ne variklio galią, bet vairavimo malonumą. „Golf GTI“ reikia vairuoti, tačiau dauguma panašaus tipo projektų baigdavosi tuo, jog tik puikiai nuvažiuodavo iki parodos, o vingiuotesni kelio ruožai tapdavo tikru iššūkiu.