Tai – kultinio, 1985 metais Pasaulio ralio čempionate dalyvavusios „Lancia Delta S4 Stradale“ moderni interpretacija, su pagal užsakymą pagamintu kėbulu ir gale sumontuotu 640 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu.
Nors žvelgdami į automobilį gali susidaryti įspūdį, jog tai koncepcinis modelis, tačiau „Scuderia Grassi“ kūrinys yra ne tik paruoštas ribotai serijinei gamybai, bet ir įvairioms išvykoms į bendro naudojimo kelius.
Lengvai atpažįstamą automobilio siluetą moderniems laikams pritaikė Giuseppe Armano. Jis – buvęs „Alfa Romeo“ dizaineris, tad jis puikiai žino kokių priemonių reikia imtis norint suderinti dešimtmečius puoselėtą klasiką ir modernius dizaino elementus, kurių dėka pavyktų pagerinti važiavimo savybes.
Moderni „Lancia“ ralio bolido versija pasižymi moderniais priekiniais ir galiniais žibintais, didesnėmis oro įsiurbimo angomis, platesniais sparnais ir masyvių galiniu spoileriu, kuris padeda prispausti galinę automobilio dalį.
Automobilio visus keturis ratus suks 3,0 litrų, 6 cilindrų benzininis variklis, išvystantis 640 arklio galių.
Galia visiems ratams perduodama per 6 laipsnių mechaninę arba per 6 laipsnių sekvencinę pavarų dėžę.
„Scuderia Grassi“ tikina, jog bendras automobilio svoris siekia maždaug 1 200 kilogramų, todėl galios ir svorio santykis bus daugiau negu įspūdingas – 1,69 kg/AG.
Bendrovės duomenimis, automobilis iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per 2,9 sekundės. O štai maksimalus greitis bus ribojamas spidometro rodyklei pasiekus 300 km/val. padalą.